/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det jagt eller bare??
Fra : mig-selv
Vist : 323 gange
10 point
Dato : 01-11-13 22:35

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-13 22:36

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-13 22:57

Et par ´Blondiner´ mere = håber virkelig at Danskere er bedre i skoven???????

Og så slutter vi af med noget VIRKELIGT farligt.... påstår Moral-prædikanterne

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 20 point
Dato : 01-11-13 23:05

Det er såmænd USA......stadig det Vilde Vesten efter alle skyderierne at dømme.

Hæh, der er sgu mange tøser der ikke har fået at vide at et våben slår igen, eller også glemmer de det når de endelig får et i hånden.............ligesom en nonne med en ***

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-13 23:21

Citat
ligesom en nonne med en ***

Kender DU min far? han kørte ellers rundt på en dame cykel, da damen sad sig på ´stangen´
og sådan blev jeg ´næsten født/ skabt´..der skulle måske et par forsøg = på langs af en seng.
Og da jeg kom til Verden (Ikke ifølge Garp) lå far allerede og Fu___ Jordmoderen.

Så, JO, verden er en farlig lille genstand - at komme ud til..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-13 23:24

NB: den af klippene, der lige slår mig i øjet, er damen der ryger omkuld = og stadig ligger og fyrer kanonen af................samt ungen der skyder sin ? far

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-13 23:30

Angående US of: se denne film og døm selv: hylende sjov film, med masser af skranke-paver

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-13 10:06

Den symaskine med gear display...................hvad er det den kommer op på - det er ikke til at se.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-14 19:07

6500rpm ud af lige vej og 7000 ned af bakker eller medvind = helst STORM
Hvad man så oversætter DET til - nu omdage = ikke en tur på MOTERVEJEN - der er alt for mange civile POLICER der skal ligge lige i ræven på mig - når jeg forsøger at overhale med 20km hurtigere end tilladt = DE GRINER SGU BARE AF MIG, nu omdage - havde det været for et par år siden, der kunne de ikke engang følge med - mig, når man gav den GAS-olin.
men der var også flere ´ponyér´ til hjælp tra la la

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-14 19:10

Hvor går det laaang soooomt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-14 19:29

Citat
6500rpm ud af lige vej og 7000 ned af bakker eller medvind = helst STORM

Troede du mente mit sidste ´indkøb´...
Det er værre end billister der presser mig i snéen..nu omdage. = deres problem, hvis de gør min KAT hjemløs - de sidder i deres ALMÆGTIGE/ US kampvogne/ biler og tror de virkelig ejer vejen - jeg mærker det sikkert ikke, hvis de ikke kan se min nummerplade - men almindelig ´ hold god afstand og andet i dette vejr´ er de altså lige glade med - bare de kommer hurtigt frem/ hjem1 fart = børn der skal til offentligt.

Den mad GAS var nu ikke helt tosset.. det var tider.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-14 19:43

Tak for svaret LuffeA.
Lige et par stykker på ...vejen.

Og til alle Vinter folk - hvorfor må man ikke

når man egentlig kunne stå fast på IS..

men dette er særdeles FORBUDT i lille Danmark - og hvad så // hjemmelavede - PIG /pikdæk.
Kan ikke anbefales til ny indkøbte dæk, til et par tusinde kroner + SYN og andet der følger med dén slag ULVOLIGHEDER