/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
E:\ er ikke et gyldigt Win32 program
Fra : vedikkealt
Vist : 757 gange
500 point
Dato : 30-10-13 22:52

Hej med jer.

Jeg har købt, hvad jeg opfatter som en standart udgave af BullGuard.

Og når jeg så sætter skiven i, får jeg den besked, der står i overskriften.

Hvad kan jeg gøre ved det ?

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 30-10-13 23:02

Skulle nok oplyse nogle fakta, om det der er i maskinen.

Det er Windows Vista Home Premium

Og maskinen er 2.00GHz og 1.00 GB RAM

Og så er det 32-bit operativsystem

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-10-13 23:58

Reklamere over købet...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-13 10:52

Hvis du åbner Stifinder og finder dit CD/DVD Drev kan du så se nogle filer der?

Hvis du kan, så kig efter en der hedder Setup.exe eller Install.exe,
og dobbeltklik på den for at installere Bullguard.

Hvis ikke, er det en ombytter!

PS
Det er vel ikke fordi det er en 64bit pc du har, ved godt du skrev 32bit!

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 31-10-13 11:12

Nej ... det er godtnok et 32-bit

Og så ved jeg ikke hvad stifinder er, er det nede i venstre hjørne, hvor der står søg - og en lille rude ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-13 11:17

Tast Winlogo+E så åbner Stifinder dobbeltklik på Computer, så kan du se drev der er tilsluttet,
her kigger du så efter dit DVD/CD Drev

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 31-10-13 12:48

# Klaudi

Den kan slet ikke - få kontakt - med skiven, så den er åbenbart deffekt.

Så startede jeg live chat med BullGuard, der lynhurtigt fortalte, at skiven var lige meget, bare jeg havde en ny produktcode, så kunne jeg hente online, og bruge den nye code, så det jeg i fuld gang med nu ... håber så det kommer til at virke for en amatør som mig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-13 13:12

Selvfølgelig virker det

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 31-10-13 14:09

# Klaudi

Nej - det virker selvfølgelig IKKE.

EN Licens er til 3 PC - Køber man en ny licens til 3 pc mere, kan du kun have 2 x 3 PC på 2 forskellige mailadresser - IKKE på samme mailadrasse.

Løsningen er så, at opgraderer til 5 PC hos BullGuard ... koste blot 422 kr. for en opgradering der gælder til mit abbonement udløber om 3 år og 7 måneder.

Så nu er jeg vist på rette vej

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-13 15:05

Hvis du har købt en skive og den ikke virker er det da mystisk at du ikke kan bruge den kode der følger med!?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-10-13 16:26

En lille sidebemærkning...

I øvrigt er det jo lidt skørt at bruge penge på noget man kan få ganske gratis...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-13 16:54

Citat
En lille sidebemærkning...

I øvrigt er det jo lidt skørt at bruge penge på noget man kan få ganske gratis...

Ja egentlig, jeg bruger Avast, det er jeg ganske godt tilfreds med, selvom de har lavet meget om på brugerfladen i den sidste opdatering!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-10-13 17:30

Ja egentlig, jeg bruger Avast, det er jeg ganske godt tilfreds med...

Præcis det samme her!

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 31-10-13 22:16

# marken84

Jooo - det kan du sige, men en amatør som mig, må jo handle som jeg bedst kan

Så nu er der kun - så vidt jeg kan se EN ting mere der driller, og det er at jeg får en rude op med følgende...

I bjælken står der ... Åbn fil - sikkerhedsadvarsel

Filen hedder C:\Windows\System32\igfxtray.exe

Og er angeveligt fra Intel Corporation

Jeg kan intet gøre ved den, kun klikke på den et par gange, og så går ruden væk, og kommer tilbage ved start ... måske er det en virus

Og netop sådan en grund, har jeg noget jeg betaler for, og har brugt deres lynhurtige chat support 2 gange i dag

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-10-13 23:46

Citat
Filen hedder C:\Windows\System32\igfxtray.exe

Og er angeveligt fra Intel Corporation

Jeg kan intet gøre ved den, kun klikke på den et par gange, og så går ruden væk, og kommer tilbage ved start ... måske er det en virus

Og netop sådan en grund, har jeg noget jeg betaler for, og har brugt deres lynhurtige chat support 2 gange i dag

Jamen det er jo vældig - og hvad siger de så til problemet?

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 31-10-13 23:51

# Klaudi

En ting er, at skiven ikke virker.

Noget andet er, at hvis jeg havde brugt en anden mailadresse kunne jeg godt have brugt produkt coden.

""Problemet"" er at hos BullGuard kan man ikke have 2 x 3 PCére på samme mail adresse, hvis man har 3, og vil have flere, opgraderer man fra 3 til 5 computere på den eksisterende produktcode.

Og hvis jeg skal have det på en computer nr. 6, så skal jeg oprette en ny mail adresse til det.

Håber det var til at forstå

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 31-10-13 23:54

# marken84

Det kom jeg ikke til at spørge dem om, da jeg skulle på arbejde.

Men ved jo ikke om det er en virus, eller en system fil.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-11-13 00:20
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-11-13 00:27

Hvis det var undertegnede, ville jeg nok lave en systemgendannelse fra før du rodede dig ud i den galaj med BullGuard og se om fejlen er opstået i mellemtiden...

Dit valg!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-13 03:01

Hent den her og se om det virker..
http://www.bullguard.com/da/

Er du sikker på at dit styresystem ligge på drev C:

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-13 07:47

Citat
I bjælken står der ... Åbn fil - sikkerhedsadvarsel

Filen hedder C:\Windows\System32\igfxtray.exe

Og er angeveligt fra Intel Corporation

Jeg kan intet gøre ved den, kun klikke på den et par gange, og så går ruden væk, og kommer tilbage ved start ... måske er det en virus

Det er 99,9% sikkert ikke en virus, det er en fil der tilhører grafikkort, den starter et lille program som lægger sig i Systembakken nede ved uret, du skal enten slå den fra i Grafik indsillinger eller sætte mærke i "Husk denne fil" i Bullguard!

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 01-11-13 10:45

# Klaudi

Det kigger jeg lige på søndag aften, da jeg ikke har tid før ... Tak for info

# mig-selv

Ingen anelse, for det er ikke en PC jeg har fodret fra start

# marken84

Måske kan en Systemgendannelse løse problemet, men det er jeg ikke skarp nok på, hvordan man gør, og så ender det sikkert også med, at den går helt i sort og så var den der også før Bullguard.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 01-11-13 22:42

# marken84

Den side du henviser til, er jo også en man skal købe.

Er det så bare en ny - for at bruge dit eget udtryk - Galej ?

Og nogen der ved, om man overhovedet kan være sikker på at det virker ?

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 01-11-13 22:59

# marken84

Jeg kan slet ikke få lov at købe det program, så den galaj kan jeg åbenbart ikke komme på

Hvad den siger når jeg prøver ved jeg ikke, men her er en kopi af det

RWException
Process not supported for this gateway (Gateway)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-11-13 23:05

Citat
Hej med jer.

Jeg har købt, hvad jeg opfatter som en standart udgave af BullGuard.

Og når jeg så sætter skiven i, får jeg den besked, der står i overskriften.

Hvad kan jeg gøre ved det ?

Bedste hilsner fra vedikkealt

Back to basic...

Da du er total novice og ikke engang ved hvad en systemgendannelse er, ville jeg nok hvis jeg var dig, gå til en reparatør eller en kammerat/bekendt der kunne tage hånd om problemerne.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 01-11-13 23:27

# marken84

Nå ja ... man kan åbenbart også være for dum til, at stille spørgsmål her på Kandu.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 500 point
Dato : 01-11-13 23:48

Citat
# marken84

Nå ja ... man kan åbenbart også være for dum til, at stille spørgsmål her på Kandu.

Der FINDES dårlige svar.
Hvorfor blaklister du ikke bare brugeren? vedkommende har ALDRIG smidt andet end
dårlige kommentarer og andet, samt får brugerne op i det RØDE felt med små-bemærkninger der INTET har med noget at gøre.

Systemgendannelse Win7:
http://www.gratisimage.dk/image-8560_52742E85.jpg

Har du ikke en installations dvd XP Pro/Vista/Win7-8, så kan du få en af mig.
Og så kan du begynde forfra - ingen af dem kræver aktivering over nettet..men sikker hamrende ULOVLIGT.
Smid en Pm og det er dit.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 02-11-13 00:15

# mig-selv

Jo ... jeg har en Vista skive, men tak for tilbuddet.

Og tak for dit svar, som jeg lige vil afprøve, men det bliver ikke før i næste uge, da jeg skal noget andet, de næste 3 dage.

Men jeg lukker spørgsmålet nu, og så må det være det, for denne gang

Bedste hilsner fra vedikkealt

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 02-11-13 00:24

Tak for svaret mig-selv.

Den PC er ikke min egen, men ejes af en, der ikke har har så mange penge, og så ville jeg jo gerne prøve, om jeg kunne forlænge livet på hans PC.

Noget er lykkedes at rense op i, andet ikke, og så må jeg lade det være ved det, da jeg er bange for, at den går helt i sort, hvis jeg giver den - En for stor omgang.

God weekend fra vedikkealt