/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Systemadministrator fejl i Outlook 2007
Fra : McBobo
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 28-10-13 15:38

Haløjsa..... Jeg har fået et lille problem med at sende mail med Microsoft Outlook 2007 og håber nogen her på Kandu kan hjælpe mig.

Problemet!
Jeg får konstant Systemadministrator fejl, hver gang jeg sende indhold til en "live/hot/G-mail med Microsoft Outlook 2007.
Og mystiskken bredre sig totalt, fordi jeg kan godt kan modtage mail fra dv. hotmail i Outlook, men kan åbenbart ikke sende mailen tilbage til afsenderen uden at få en Systemadministrator meddelelsen.

Eksempel på Systemadministrator fejl

Citat
Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

Emne:   VS: test
Sendt:28-10-2013 15:00

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

'test@hotmail.com' den 28-10-2013 15:00
550 5.7.1 <testr@hotmail.com>... we do not relay <test@bnaamail.dk>

Håber nogen kan hjælpe mig med at udbedere fejlen, eller har bud på hvad fejlen skyldes.
På forhånd tak
McBobo

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-10-13 22:50

Du har skrevet noget forkert i dine kontoindstillinger...

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 29-12-13 13:47

Hej
Håber i kan hjælpe mig.
Jeg kan ikke længere åbne min Outlook 2007.
Får følgende fejl meddelelse:
Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes. Mappesættet kunne ikke åbnes. Der blev nægtet adgang til filen. Du har ikke den nødvendige adgangstilladelse til filen C:\Users\janpc\appdata\local\microsoft\outlook\outlook.pst.

Jeg har af installeret hele office pakken og installeret den igen, men lige lidt hjælper det.
Hjælp mig
mvh. dodala.