/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan ikke åbne en modtaget fil
Fra : Dieter
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 27-10-13 10:54

Hej,
jeg har modtaget en fil fra Kandu.dk. Kan desværre ikke åbnes.
Får følgende meddelelse:

Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt administratoren.
Desværre - jeg er selv administrator på denne PC men ikke ved ikke hvad jeg skal stille op.
Kan I hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-10-13 10:57

Højreklik på filen og egenskaber - hvad står der?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-10-13 10:57

Kandu sender ikke filer, kun links til de tråde man deltager i, så hvad det er for en fil må Du lige forklare nærmere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-10-13 10:58

Sender kandu filer også?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-13 11:05

1. Er det en fil mage til den du får nu fra dette spørgsmål
2. Eller en mail fra en bruger du ikke kender..........................rør den ikke, men fortæl lidt mere om den fil / mail.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-10-13 11:29

Jeg gætter på det er en E-mail du har fået, og når du så klikker på linket i den mail,
for at åbne link til kandu spørgsmål, så får du denne besked!
Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt administratoren.

Du skal angive dit e-mail program som standard program, her er til vista
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/change-which-programs-windows-uses-by-default

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-10-13 20:28

Citat
jeg har modtaget en fil fra Kandu.dk
det lyder spændende, jeg har ikke tidligere hørt om at Kandu sender filer til brugerne, kan du forklare lidt nærmere, hvad er det for en fil?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 27-10-13 20:58

Opfør jer ordentligt, Dieter har det svært med at udtrykke sig, i det rigtige computersprog.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 28-10-13 10:19

Tak for svaret Eyvind.
Endelig får jeg en meddelelse der viser at man også kan komme i kontakt med en person der kan forstå en.

Med venlig hilsen
Horst