/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
OUTLOOK 2003
Fra : Dieter
Vist : 640 gange
50 point
Dato : 25-10-13 18:07

På mit USB stik ligger der en fil der hedder

med følgende egenskaber
Auto archive 17-10-2013
Åbnes med: Programmet ukendt
Archiv: Arkiv
Mappsti: G

Jeg vil gerne have denne fil overført til OUTLOOK. Men den vil ikke komme op.
Er der en mulighed for at kunne gøre dette ?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 25-10-13 18:08

Sorry. Teksten har forskubbet sig:

På mit USB stik ligger der en fil der hedder

Auto archive 17-10-2013

med følgende egenskaber
Åbnes med: Programmet ukendt
Archiv: Arkiv
Mappsti: G

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-13 09:21

Jeg bruger ikke Outlook, men jeg gætter på at Outlook laver noget backup / kladde hvis du starter på at lave en mail.

Så hvis du sætter din USB pind ind og kigger i Outlook kan den måske vise sig.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-10-13 08:51

Du skal først lave en profil i Outlook, når du har gjort det så kan du tilføje en .pst-arkiv fil. Gøres i indstillinger og konti.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 28-10-13 10:43

Webnoob:
Hvor nærmere speciferet skal jeg oprette en profil?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-10-13 12:03

Hvis du kan hente og sende mails, så har du allerede en profil. Hvis du går ind i kontrol panelet og starter et lille program der hedder post/mail, derinde skal du så vælge den knap der hedder Datafiler..., derinde kan du så tilføje den arkiv fil du har.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 50 point
Dato : 31-10-13 16:28

Har du prøvet den gængse vej:

Åbn Outlook
Tryk Filer
Tryk Importer
Find så dit USB stik
Tryk på Importer

Clou

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 31-10-13 17:32

Tak for svaret clou.
Takker gælder alle der har ville hjælpe mig.
Jeg var noget fortvivlet og har købt en ny udgave af Windows 8.
Nu må jeg da bare affinde mig med at der er sket nogle dumme fejl. Men dem kan jeg jo ikke rette.