/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Download Matador
Fra : jensviggo
Vist : 841 gange
200 point
Dato : 21-10-13 00:28

Jeg vil gerne have downloaded tv-serien Matador, jeg har lige downloaded The Julekalender fra You Tube, ingen problemer med det.
Men hvad med Matador, er der nogen der ved hvor den er. Vil gerne have den downloaded og brændt på dvd.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 210 point
Dato : 21-10-13 01:01
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-10-13 06:40

Hent dette program og installer
http://www.streamtransport.com/
start programmet og indtast dette i programmets browser
http://www.dr.dk/Bonanza/index.htm
find matador- klik for at afspille = der kommer så et link nederst i programmet, det markerer du og klikker på download - det gør du ved samtlige afsnit
programmet kan klare 4 samtidige downloads, og du skal regne med at hentningen tager lige så lang tid som klippet - husk at vælge bedste kvalitet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-10-13 06:41

Du kan også låne den på dit Bibliotek og rippe dem..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-10-13 10:17
Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 21-10-13 13:50

Flot flot fundet migselv, jeg øver mig stadig på at få dem hentet, måske du har ideer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-10-13 14:13

Citat
jeg øver mig stadig på at få dem hentet, måske du har ideer

Hent dette program og installer
http://www.streamtransport.com/
start programmet og indtast dette i programmets browser
http://www.dr.dk/Bonanza/index.htm
find matador- klik for at afspille = der kommer så et link nederst i programmet, det markerer du og klikker på download - det gør du ved samtlige afsnit
programmet kan klare 4 samtidige downloads, og du skal regne med at hentningen tager lige så lang tid som klippet - husk at vælge bedste kvalitet

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 21-10-13 14:18

Det har jeg prøvet, det ta´r en hel krig, hvad med bit torrent

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-10-13 14:34

Det tager sin tid, når man henter på den måde.
Men du kan hente det som NZB, på diverse forum´s, det koster fra 25.- - 80 pr måned for en udbyder til NZB - men så får du også den ægte vare (kvalitet) samt fuld knald på downloads.

Og så er det stadig ulovligt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-10-13 14:37

Bit torrent er for mennesker der ikke er bange for at blive snuppet af
http://www.rettighedsalliancen.dk/

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 21-10-13 14:49

Pu-ha, godt du nævnte det, men hvad med bibliotekets udvalg??????????

Kommentar
Fra : alka

Dato : 21-10-13 15:33

Ærgerligt afsnit 23 mangler?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-10-13 15:55

Du kan låne alt hvad du vil, bare du har et lånerkort, jeg henter 5-10 film om ugen, og smider dem gennem DVD Schrink, så jeg kan se dem på tv - det kniber bare med deres udvalg.
Og har de ikke det du vil have, så kan du bestille det hjem her:
http://bibliotek.dk/
Citat
Ærgerligt afsnit 23 mangler?

Den ligger på bonanza.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-10-13 16:13

Og lidt uden for emnet:
Dem har set filmen Søren Søndervold
https://www.google.dk/#q=s%C3%B8ren+s%C3%B8ndervold
vil sikkert give mig ret i at den ligner matador op og ned, så mon ikke den har lagt til grund for en masse plagiat´eri
Sjovt at se Ibbermand i den film
Citat
Næste offer er førstemanden Anton Jessen (Ib Schønberg) en latterlig og selvglad fyr. Søren bliver udnævnt til førstemand, og nu kommer der rigtig gang i hans tjenen penge. Han får en forbundsfælle i sagfører Peter Tegberg (Poul Reumert) han har set der er krummer i gutten, Peter der tilmed hader Lundrup, laver den ene transaktion efter den anden sammen med Søren, til gavn for begge.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 22-10-13 09:50

Kan alt det bøvl virkelig svare sig? Du kan købe hele serien på alle større loppemarkeder til omkring en hund

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-10-13 11:11

Citat
Kan alt det bøvl virkelig svare sig?

Det kommer vel an på hvad man kan lide at bruge tid på.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-10-13 21:18

Og så kunne den have været hentet 20 gange siden sidst..........

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 01-11-13 07:48

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : katekismus