/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IASTORDATA SVC
Fra : 19431225
Vist : 768 gange
100 point
Dato : 19-10-13 10:33

Hej
Jeg har et spørgsmål omkring Iastordata svc, min windows 8 er blevet meget langsom, det er et eller andet som tager pusten fra maskinen. Når jeg bruger ctrl-alt-del, kan jeg se at programmet Iastordata svc bruger op til 60%. jeg har en mistanke om at det er dette program som gør at min pc er langsom.
Hvad er det for et program, kan det slettes??

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 19-10-13 10:42
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-10-13 11:08

Har du ikke en disk med drivere til dit bundkort - hvis ja så smid den i drevet og installer derfra.

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 19-10-13 15:31

Hej
Alle mine driver er og har været opdateret

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-10-13 19:07

Så prøv at lukke ned for programmet - se mere her.
Det er helt sikkert fordi programmet forsøger at komme på nettet, du kan også prøve at likke din Firewall ned, men vil ikke anbefale det da der kan komme en masse ´lort´ ind mens den er lukket.
http://winsupersite.com/windows-8/windows-8-tip-manage-startup-applications

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 27-10-13 18:20

Tak for svaret mig-selv.
Citat
Opdater din driver

Efter opdatering af windows er mit problem løst, den nærmeste til at få point er nok mig-selv (ikke undertegnede)