/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
DJI phantom
Fra : BL14
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 14-10-13 18:49

Min Dji phamtom er fløjrt væk .Kan jeg bare købe en ny og bruge min controller ??????
Skal de ikke kodes sammen og hvordan gør man
mvh

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-10-13 21:24

Hvis bare man vidste hvad du mente.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 14-10-13 21:56

1, jo du kan sagtens købe en ny og bruge din gamle controller.
2, ja de skal linkes sammen.
kig på A3 i manualen http://download.dji-innovations.com/downloads/phantom/en/PHANTOM_Advanced_Manual_en.pdf

Der er vel grænser for hvor langt væk den kan være fløjet, hvad med at udlove en dusør i det område den forsvandt, den kan jo også godt være indleveret som hittegods, bare en tanke

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-10-13 21:57

var den forøvrigt monteret med kamera?

Kommentar
Fra : BL14

Dato : 15-10-13 14:19

Ja der var kamera på
mvh Troels

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-10-13 17:19

Hvordan fik du den til at forsvinde?
Normalt vender den jo hjem hvis den mister forbindelsen til fjernbetjeningen.

Kommentar
Fra : BL14

Dato : 15-10-13 18:06

ja det gør den også ,men jeg tror den løb tør for strøm på vejen hjem

Godkendelse af svar
Fra : BL14

Dato : 16-10-13 14:47

Tak for svaret EXTERMINATOR.