/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Vantro muslim
Fra : mig-selv
Vist : 884 gange
10 point
Dato : 12-10-13 22:22

Kan en troende muslim modtage et hjerte/ andet fra en (Organdoner) Ortodoks Jøde/ Dansker
eller bliver han smidt ud af sit eget samfund? som jehovas vidner.
Og hvad bliver der af dét VANTRO menneske.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-10-13 23:15

Kode
Vist : 20 gange

Og ingen muslim der tør vove pelsen.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-10-13 23:36

Citat
Og hvad bliver der af dét VANTRO menneske.

Han bliver et hoved kortere, og derefter bliver han visiteret til en et-værelses m/låg.
Nul jomfruer i denne omgang.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-10-13 00:07

Citat
Og hvad bliver der af dét VANTRO menneske.

er der ikke noget med at dem der har adlydt gudernes anbefalinger,
og ellers opført sig 'passende',.. kommer i himlen, !
i himlen er alt hvidt og uskyldsren,

resten kommer vist i helvede,
i helvede lever alle de syndige, dem som bander og svovler, drikker og ryger, spiller musik,
i helvede kommer også alle de letlevende Damer,...

mener,.. de skal jo straffes,. så de kan mærke de er kommet i helvede,...

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 10 point
Dato : 13-10-13 01:48

Efter god kristen luteransk lære er vi alle syndere og kan ikke komme i himmelen bare på grund af "god opførsel" .
Det er frelseren , vores tro og bøn om tilgivelse, som gør det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-10-13 04:37

Tjaeh, ihvertfald er der en stor trafik med ulovligt udtagne organer i østen, mange af dem bliver købt af rige arabere.

Når man tænker på at mennesker har flere lighedspunkter med svin har muslimerne jo så et forklaringsproblem.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-10-13 06:41

Citat
ulovligt udtagne organer i østen

Så en gammel film (Jyde-compagniet).......?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 13-10-13 08:07

Jeg tror de så ikke kommer i himmelen, hvor en mand får 72 unge jomfruer eller en kvinde får 72 unge jomfruelige mænd at muntre sig med. De ryger nok ud på et sidespor til ingenting. Måske kommer nogen ned og skal skovle kul for at holde varmen sammen med Hitler og hans ligestillede.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-13 10:26

I har så travlt med de jomfruer.........................har i set dem, og hvorfor mon de er jomfruer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-13 10:32

Google's annonce system virker vist.
http://peecee.dk/upload/view/423547

Jeg snupper lige et par stykker............................send flere viagra.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-10-13 11:28

Tilbage til det der rent faktisk bliver spurgt om;
Muslimer har, stort set, det samme syn på organtransplantation og blod, som de kristne!

http://www.islam.dk/organdonation-i-islam/

http://www.religion.dk/artikel/124600:Spoerg-om-islam--Islamiske-retningslinjer-for-organdonation

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-10-13 15:07

Citat
............ kommer i himmelen, hvor en mand får 72 unge jomfruer

........ Så tror pokker der er alle de hersens selvmordsbombere,..

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-10-13 15:25

Citat
........ Så tror pokker der er alle de hersens selvmordsbombere,..

De lander da i Helvede hvor der er lige så mange gamle ludere.........med slappe skeder

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 13-10-13 21:13

Selvmordsbombere går direkte i himmelen og får straks 72 jomfruer eller 72 jomfruelige mænd. De får så tilgivelse for alt, fordi de ofrer deres liv for Allah. Det er det, der får dem til at blive selvmordsbombere. Men de tager nok en af gangen - måske. Vel ikke så ringe.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 13-10-13 21:21

Citat
har i set dem, og hvorfor mon de er jomfruer.

Det er deres tro, det står i Koranen. Jomfruerne er vel nogen som Allah laver til lejligheden.

Iøvrigt tror jeg ikke organdonation, altså tage et andet menneskes organer, giver dårlig samvittighed hos en muslim. Vantros liv, altså dem der ikke er muslim, regnes ikke for noget.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-10-13 00:23

Citat
Selvmordsbombere går direkte i himmelen og får straks 72 jomfruer eller 72 jomfruelige mænd

Ja så,.. der er åbenbart også tænkt på de homoseksuelle / Bøsserne,... LOL

er det så bare 'tom snak',..
altså lige som når politikerne lover guld og grønne skove,..inden valget, ?

- når de så har sprængt sig selv i luften,
og,.. med store forventninger,.. banker på himmerigets port,
siger Sct. Peter,.. Nix,.. her er hverken jomfruer, eller jomfruelige mænd,

i skulle have brugt jeres sunde fornuft.

- 'Have a nice eternity' -
https://www.google.dk/search?q=Skt.+Peter&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=lRlbUu3zL6PX0QWngIGwCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=719&dpr=1#q=Sct.+Peter&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=IeqWWe8V2hmDvM%3A%3B9AqSWcjxujsVmM%3Bhttp%253A%252F%252Fdax2.files.wordpress.com%252F2008%252F07%252Foehto.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fdax2.wordpress.com%252F2008%252F07%252F%3B347%3B385

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-10-13 01:02

Citat
- når de så har sprængt sig selv i luften,
og,.. med store forventninger,.. banker på himmerigets port,
siger Sct. Peter,.. Nix,.. her er hverken jomfruer, eller jomfruelige mænd,

En mand landede i Helvede da der var grund til det, men han blev alligevel lettet da Fanden viste ham 3 rum han kunne vælge imellem at opholde sig i fremover.

I det første rum stod folk i lort til halsen, der ville han ikke være. I det næste stod de i lort til livet, der ville han heller ikke være.
Han valgte at gå ind i det sidste da de kun stod i lort til knæene, da han havde stået der en halv time lød er en fløjte og en stemme lød.

- Så, folkens, pausen er forbi, I kan godt stå på hovedet igen.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 14-10-13 09:18

Citat
Ja så,.. der er åbenbart også tænkt på de homoseksuelle / Bøsserne,... LOL

Man må jo ikke være homoseksuel, når man er muslim. Jeg forstår det sådan, at en muslimhelt, der bomber, får 72 jomfruer i himmelen at muntre sig med, hvis det er en mand. Ligeledes får en kvindelig muslimhelt 72 mænd at muntre sig med. Jeg tror ikke man kan vælge, hvis man er bøsse, fordi Allah vil ikke have man er bøsse. Så hvis man trods alt er muslimsk skabsbøsse og bliver en bombemand, er det jo ikke rart at komme i himmelen.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 14-10-13 11:02

Hvorfor skal vi mennesker gøre os livet så besværligt ved at tro på alt det sludder?
Lad os tro på det bedste i hinanden I stedet for på alle mulige ikkeeksisterende guder!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-11-13 19:29

Citat
Hvorfor skal vi mennesker gøre os livet så besværligt ved at tro på alt det sludder?
Lad os tro på det bedste i hinanden I stedet for på alle mulige ikkeeksisterende guder!

Det er NETOP det spørgsmål der altid/ er ingen der kan svare på - men sjovt nok at følge svarene

Jo_o, men nu var det en muslim, ikke en gammel Dansk??
Citat
Efter god kristen luteransk lære er vi alle syndere og kan ikke komme i himmelen bare på grund af "god opførsel" .

Citat
Tjaeh, ihvertfald er der en stor trafik med ulovligt udtagne organer i østen, mange af dem bliver købt af rige arabere.

Mif bekendt gar der stået mange Danske i KØ - dog mener jeg at var i Indien den slags foregik, og med en kompensation på et års-lønnér til ´ofret´ = FØJ

Citat
I har så travlt med de jomfruer.........................

Kan kun grine af den kommentar..

Citat
Tilbage til det der rent faktisk bliver spurgt om;
Muslimer har, stort set, det samme syn på organtransplantation og blod, som de kristne!

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 15-11-13 19:38

Man bliver helt !!!)(&#%!" ridder-lig af alla de gode svar, men en skal vel rende med de mange pinger..
Og det svarer rimeligt godt til min = opdragelse, (((dog uden at have været for TIT i den ene eller anden ? kirke))) - ALTSÅ det med HIMMELEN/ Gud Rige

Og så til noget andet, kan stærk anbefale denne film? sjovt nok om samme emne.

Kommentar
Fra : mig-selv