/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2010, gem en mail som fast
Fra : Rustica.dk
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 10-10-13 11:24

Hej Kandu´er.

Jeg sidder lige med et lille hurtig spørgsmål.

Hvordan søren er det nu jeg gemmer en mail, så jeg kan sende den igen og igen.
uden at skulle skrive og vedhæfte...

Som en form for skarbelon, eller sådan.
Det skal være sådan at jeg bare skriver den nye mail adr. ind

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-10-13 12:18

Den enkle måde er at skrive den en gang og så sende den til dig selv.
Når du så har modtaget den vælger du videresend og skriver den nye adresse.

Du kan videresende så mange gange du vil . Du skal så bare skrive den nye adresse hver gang.

den anden metode er bare at skrive mailen en gang og så sætte alle adressaterne på.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 10-10-13 12:21

Ja det var en simple måde, men jeg får rigtig mange mail om uge, så den vil hurtig forsvinde ned i rækken....
Jeg mener også der er en mulighed for at gemme den, så den ligger som klade et sted.

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 100 point
Dato : 10-10-13 13:02

Skriv din mail og klik på Gem, uden at du har indtastet en modtager. Så gemmes mailen i mappen Kladder.

Nu kan du efterfølgende åbne din kladde-mail og videresende den lige så mange gange, du har brug for det.

Husk blot, at du ikke må sende selve kladde-mailen, for så forsvinder den. Du skal sørge for at videresende den.

Simon

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 10-10-13 13:25

Tak for svaret sion.
Lige hvad jeg skulle bruge... Mange tak