/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
afmelding af "se med" på Kandu
Fra : lham
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 03-10-13 12:31

Det sker jeg har valgt at følge indlæg på spørgsmål ved at SENDE uden indlæg.
Nogle gange løber debatten af mit interressespor , men jeg få jo stadig mails.
Kan jeg stoppe dise mails ved at sende noget der svarer til stop ( ala "IKKE SEND" ) hvis ja-så hvordan

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 03-10-13 12:38

Ja,.. i hvert fald teoretisk,.. !
du fjerner fluebenet i rubrikken lige under spørgsmålet,

Citat
Abonner på dette spørgsmål

Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på dette spørgsmål.

Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

jeg har dog dårlige erfaringer med at det virker efter hensigten,..

alternativ kan du sætte kandu.dk på din mail - spamliste,......
man så modtager du slet ingen info,.. den tid det varer. !!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-13 13:03

Citat
Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Når du så har fjernet fluebenet, så skal du huske at klikke på SEND.

Min erfaring er, at det ikke virker i låste spørgsmål.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 03-10-13 15:52

Citat
Min erfaring er, at det ikke virker i låste spørgsmål
'

Hvad er et låst spørgsmål ? hvordan ser man om det er låst ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-13 16:18

Der er en nøgle ved spørgsmålet.

Et låst spørgsmål betyder at brugeren har accepteres et svar. Spørgsmålet vil så være låst i 30 dage. I den periode spørgsmålet er, låst koster det point at købe det, for at kunne læse hele tråden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-13 17:37

For at fjerne et 'abonnement' på et spørgsmål man deltager i: Vælger du at FJERNE fluebenet ved:
Citat
Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

..øverst i : lham, du har følgende muligheder

Men ... det virker KUN, hvis du skriver noget i indlæget/kommentaren !
..altså: Farvel ...eller no'et
<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-10-13 18:26

molo

Det er ikke nødvendigt at skrive noget

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-13 23:10

ans -> For MIG er det altså
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 07-10-13 23:15

Ps. et 'whitespace' = 'mellemrum' ...er nok som indlæg.
Så vil indlægget stå 'tomt' og dermed ikke blive vist!
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 17-10-13 06:42

Tak for svaret molokyle. og de øvrige.
Det at trykke /skrive "space" ( mellemrum ) er smart og ser ud til at virke sammen med at fjerne flueben