/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor døde Angelica Sophie Unna født 25 m
Fra : 2601
Vist : 610 gange
400 point
Dato : 28-09-13 20:00

Jeg søger hvor Angelica Sophie Unna født 25 maj 1825 i Strandgaden 1 & 2, Sankt Olai sogn i Lynge-Kronborg herred, Frederiksborg amt. Hun skulle være død 24. juli 1896 MEN hvor???.

Jeg har set Sankt Olai sogn i Lynge-Kronborg herred, Frederiksborg amt igennem uden at finde hende. Her ligger også hendes ugifte søster Ida samt hendes forældre begravet. Jeg mener ikke at hun blev gift ( det siger familien til mig).

Nogle der er stødt på hende??

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-09-13 20:26
Accepteret svar
Fra : senta

Modtaget 400 point
Dato : 28-09-13 22:26

Frederiksborg Helsingør Skt Mariæ   1892   1916
døde opslag 116 finder du Angelica Sophie Unna død

her er fra dda.

Samtlige personer i husstanden
Frederiksborg, Lynge-Kronborg, Helsingør Købstad, Helsingøers Kjøbstad, Strandgaden 1 & 2, 1, FT-1834, C7789

Navn:Alder:Civilstand:Stilling i husstanden:Erhverv:Fødested:
Simon Unna43GiftKiøbmand
Johanne Marie Schrøder34Gifthans Kone
Augusta Rosalie Emilla Unna17Ugiftderes Barn
Johan Arnholst Unna15Ugiftderes Barn
Anschellecke Unna12Ugiftderes Barn
Herman Unna8Ugiftderes Barn
August Unna6Ugiftderes Barn
Hanne Unna4Ugiftderes Barn
Camilla Unna2Ugiftderes Barn

Frederiksborg, Lynge-Kronborg, Helsingør Købstad, , Strandgaden Nr. 2., 8 F1, FT-1845
Navn:Alder:Civilstand:Stilling i husstanden:Erhverv:Fødested:
Simon Unna52 GiftKøbmand.København.

Maria Schrøder45 GiftHans kone.[Simon Unna]Hørsholm.

Angelica Unna23 UgiftDeres barn.[Simon Unna]Helsingør.

Hanne Birgitte Unna14 UgiftDeres barn.[Simon Unna]Helsingør.

Camilla Unna12 UgiftDeres barn.[Simon Unna]Helsingør.

Charlotte Unna10 UgiftDeres barn.[Simon Unna]Helsingør.

Anne Justine Unna8 UgiftDeres barn.[Simon Unna]Helsingør.

Ida Wilhelmine Unna6 UgiftDeres barn.[Simon Unna]Helsingør.

Oscar Frederik Unna4 UgiftDeres barn.[Simon Unna]Helsingør.

1 udøbt pigebarn1 UgiftDeres barn.[Simon Unna]Helsingør.

Louise Sackmann28 UgiftGouvernante.København.

Frederiksborg, Lynge-Kronborg, Helsingør Købstad, , No. 548 a, 1440, FT-1855
Navn:Alder:Civilstand:Stilling i husstanden:Erhverv:Fødested:
Johanne Marie Unna56 EnkeKjøbmandsenkeHørsholm

Angelica Sophie Unna32 UgiftHendes datterHelsingør

Johanne Birgitte Unna24 UgiftHendes datterHelsingør

Charlotte Bolette Unna20 UgiftHendes datterHelsingør

Anny Justine Unna19 UgiftHendes datterHelsingør

Ida Wilhelmine Unna16 UgiftHendes datterHelsingør

Niels Larsen18 UgiftTjenestekarlKolsbek

Lisbeth Rasmusdatter24 UgiftTjenestepigeKagerup

Marie Nielsen26 UgiftTjenestepigeHolmene

Frederiksborg, Lynge-Kronborg, Helsingør Købstad, Stengaden, Forhuset 1. Sal Matr. 494, 11, FT-1880
Navn:Alder:Civilstand:Stilling i husstanden:Erhverv:Fødested:
Andrea Frederikke Birgitte Braunberens86 UgiftEjendomsbesidderinde, HusmoderHelsingør

Anna Susanne Margrethe Braunberens84 UgiftEjendomsbesidderinde, HusmoderHelsingør

Thora Nathalie Agnete Ernst46 UgiftHusbestyrerindeHelsingør

Anna Margrethe Marie Ernst25 UgiftHendes SøsterHelsingør

Angelica Sophie Unna57 UgiftRentriceHelsingør

Frederiksborg, Lynge-Kronborg, Helsingør Købstad, Lundegade, , 7, FT-1890
Navn:Alder:Civilstand:Stilling i husstanden:Erhverv:Fødested:
Bolette Marie Kriel81 UgiftIntetAarhus

Anna Sophie Schreiber64 UgiftHaandarbejdeHelsingør

Frederikke Wilhelmine Hansen F. Olsen60 EnkeIntetHelsingør

Emilie Marie Kragh58 UgiftIntetBagsværd Københavns Amt

Johanne Magdalene Neidhardt F. Petersen58 EnkeHusmoderIntetHelsingør

Sara Thora Petrea Josephine Neidhardt29 UgiftBarnLærerindeKøbenhavn

Frederikke Magdalene Emilie Neidhardt25 UgiftBarnLærerindeHelsingør

Angelica Sophie Unna67 UgiftIntetHelsingør
senta

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 29-09-13 00:11

Hej.
Opslag 116 i Sankt Mariæ Sogn

Jes

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 29-09-13 00:12

Jeg glemte lige
Lynge-Kronborg herred, Frederiksborg amt

Jes

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 29-09-13 03:42

Tak for svaret senta.

Nej jeg vil sige mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 29-09-13 03:48

Til katekismus.

Jeg vil gerne sige tak for hjælpen, men desværre så kender jeg den.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 29-09-13 03:50

Til pabloj.

Jeg vil gerne sige dig mange tak for hjælpen, MEN senta kom først.

med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 29-09-13 11:47

Skriver til dig personligt.

Vi er åbenbart "i familie"

Jeg har masser af oplysninger om slægten Unna, da Simon Unna er min tip-tip-oldefar