/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kontaktpersoner i Live Mail....
Fra : axelbjarne
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 21-09-13 15:10

Jeg har en bekendt, som har haft billede af sine kontaktpersoner i højre side når han åbnede sin Live Mail...det er forsvundet....hvordan får han dem tilbage?

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-09-13 15:22

Tilføjer dem igen...

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 21-09-13 20:28

har du prøvet at trykke på fluebenet oppe i højre hjørne, derefter trykke personer

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 22-09-13 07:27

Mærkeligt nok, at vores Live Mail ikke viser sig på samme måde. Jeg kører Windows 8, og han kører Windows 7.

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-13 08:34

Det er svært at vide hvor kommer billederne fra.
hvilke moduler arbejder sammen med hvad.
som regel er der integration med Facebook og det er der billederne kommer fra.
Men taber du denne integration er de væk, så prøv at se på dette.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : poten

Dato : 22-09-13 08:57

Du kan også importere dem fra Microsoft Outlook hvis du har den på computeren, så hedder filen (brug af CSV)...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 23-09-13 06:45

Jeg tror faktisk at Windows Mail hos ham er integreret med både Facebook og Messenger, men da hans mailboks var fyldt op, slette jeg hans gamle mails. Så i denne ombæring røg mails med billederne ud med "badevandet".

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-09-13 07:08

Jeg har prøvet om jeg kunne sætte billeder på kontaktpersoner i Windows Live Mail,
både XP og Win 7/8, det kan jeg godt nok ikke få til at virke, har søgt højt og lavt,
der er mange muligheder, ingen af dem kan jeg få til at virke.

Tror det er kontaktpersoner der har en Live konto med profil-billede man kan se!

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 23-09-13 07:45

Jeg skal lige forbi min ven, og se om der automatisk er kommet mail, fra personer med billeder på...jeg har heller ikke billeder på min opstart af Windows Live Mail....som min ven har...men vi bliver vel klogere...

hilsen
Axel

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 23-09-13 08:39

det jeg læser er jo som tidligere skrevet. du har mistet integreringen til facebook
da du ryddede op, så den laver du da bare igen.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-09-13 16:43

Tak for svaret stone47. Det må være Facebook han ser det på....

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 24-09-13 21:29

Selv tak hilsen Steen