/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
PayPal
Fra : Dieter
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 15-09-13 17:17

Jeg har en konto hos PayPal.
Grundet min hjerneskade kan jeg slet ikke længere huske hvordan jeg kommer ind i min konto.

Er der ikke en PayPal bruger der kan hjælpe mig?

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 60 point
Dato : 15-09-13 17:36

https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/home
kig under fanebladet - Adgangskode / Glemt?

der indtaster du den email adresse du plejer at bruge
eller forsøger med alle,.. hvis du har flere,

så får du tilsendt en mulighed for at ændre / oprette ny kode / password

i bunden af sitet er der en rubrik hvor du kan få direkte hjælp
https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=_help&t=escalateTab

ELLERS BARE SPØRG IGEN,..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-13 17:41

Tyveknægten EA_HS/Mullers/theipeter/Tanjaa brækker sig igen! Hva' skal du så ha' stjålet i dag?!

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-09-13 18:05

Klovn Klaudi,..
hvordan kan nogen stjæle noget der allerede er stjålet af Klovnen Klaudi,.. ?

går ud fra du hentyder til din påståede stjålne Avatar,.. alias Garfield,.. ?

https://www.google.dk/search?q=Garfield&um=1&ie=UTF-8&hl=da&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=otg1Uq3gNIKE4gS5z4DIAQ&biw=1163&bih=817&sei=p9g1UuX_H4qt4AS63IDQAg

INJURIER,.... derimod er ulovligt og strafbart
http://130.225.180.61/cfje/Lovbasen.nsf/ID/LB02585013

nu forlanger jeg ikke du ved hvad INJURIER er /betyder,
så her er et Link :
http://da.wikipedia.org/wiki/Injurie

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-13 18:20

Hold da kæft en psykopat, du har stjålet min og bentjull's fine billede, tyveknægt,
Hva' skal du så stjæle i dag

(undskyld til Dieter og tak for lån af tråd!)

Kommentar
Fra : Mullers

Dato : 15-09-13 18:54

Citat
Hva' skal du så stjæle i dag

Ked af at sige det,.- men der er ikke noget der er DIT, når det er stjålet fra nettet.....

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 15-09-13 18:56

for en i hulen en flok tøser, kan et avatar gøre så meget ravage

Kommentar
Fra : Mullers

Dato : 15-09-13 18:57

pas nu på blodtrykket,............................

Kommentar
Fra : Mullers

Dato : 15-09-13 19:00

Citat
for en i hulen en flok tøser, kan et avatar gøre så meget ravage

ikke for vi normale,
det er kun dem der betragter sig selv som 'eksperter',..

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 15-09-13 19:38

Man skal huske på at der er ophavsret på det der ligger på nettet også

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-09-13 19:42

Citat
Man skal huske på at der er ophavsret på det der ligger på nettet også

Meget af det - er som regel under GNU Licens, og må frit benyttes.
http://en.wikipedia.org/wiki/GNU_General_Public_License

Kommentar
Fra : Mullers

Dato : 15-09-13 19:52

Citat
Man skal huske på at der er ophavsret på det der ligger på nettet også

hvordan kan en kandu bruger stjæle noget der allerede er stjålet,.. ?
altså ikke udviklet af brugeren selv.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 16-09-13 09:38

Hader folk der stjæler avatarer!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-09-13 09:57

Citat
Hader folk der stjæler avatarer!

Nå, du melder dig os ind i klubben for hjernedøde elementer!

Kommentar
Fra : Mullers

Dato : 16-09-13 14:02

.. Nå,.. du har også været på nettet kan jeg se,..
er det ikke det der i fagsproget kaldes,.. 'Matchende Tredjepart',.....

Kommentar
Fra : Tanjaa

Dato : 16-09-13 14:09

Ajii,.. hvor den altså nuttet den Miss... hvordan får man sådan en,. ?

Kommentar
Fra : anno2000

Dato : 16-09-13 16:15

Jamen jeg forstår ikke, - hvad er det for noget bavl med de billeder, ?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-09-13 18:04

Al det der skrives her er da det rene nonsens !

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 16-09-13 18:06

Tak for svaret EA_HS. Jeg godkender kun for at blive fri for al de mærkeligste kommentarer

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 16-09-13 18:47

ja man må da sige at tråden løb af masken

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 16-09-13 19:03

Citat
Tak for svaret EA_HS. Jeg godkender kun for at blive fri for al de mærkeligste kommentarer

Ja,.. det er meget beklageligt med den slags her på kandu.dk

håber du kan få noget ud af mit svar,.. ellers er du velkommen til at spørge igen,.