/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MP3 med billede
Fra : o.v.n.
Vist : 568 gange
200 point
Dato : 15-09-13 11:33

De seneste par år har de MP3 filer jeg køber haft et billede som ikon, hvordan kommer et billede ind i en lydfil?
Kan jeg sætte et billede ind i de ældre MP3 filer som vises med en almindelig musik ikon?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-13 11:45

How to add image or picture to mp3 files
techstrick.blogspot.dk/2012/01/how-to-add-image-or-picture-to-mp3.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-09-13 11:50

Citat
Play your song in PC or mobile, your embedded image will be displayed. It’s a cool trick, Isn't it?
jo det giver jeg skribenten ret i findes der noget du ikke ved eller kan finde ud af på sekunder Klaudi?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-13 11:54

Citat
findes der noget du ikke ved eller kan finde ud af på sekunder Klaudi?

Ja - han kan ikke finde avatar tyveknægten.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-13 11:56

Citat
findes der noget du ikke ved eller kan finde ud af på sekunder Klaudi?

Masser, men har en del musik med "indlagte" billeder, bruger Tag&Rename fra Softpointer
http://www.softpointer.com/tr.htm

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 15-09-13 11:59
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-09-13 14:09

Citat
findes der noget du ikke ved eller kan finde ud af på sekunder Klaudi?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-09-13 20:57

Det er ikke sikkert at der bliver accepteret svar i dag, jeg vil lige nærstudere de muligheder i har vist i link

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-13 07:35

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-09-13 15:40

Nej jeg sover ikke men har haft travlt med landbrug og job, MediaMonkey er fin til opgaven og den bruger jeg fremover, første album har lige fået et billede på ikonen

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-09-13 15:40

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-09-13 16:02

velbekomme