/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Billede af hjemmide forside
Fra : Doros
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 14-09-13 16:59

Hejsa

Jeg skal ønsker, at vide hvordan kan få et billede af en hjemmsides forside som på dette link
http://netnationen.dk/dmi.dk/, ikke via prt hvor alt på skærmen kommer med, men alene den hjemme side man ønsker et billede af?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-09-13 17:03

Du kan bruge dette værktøj som du sikkert har på maskinen: Klippeværktøj

%windir%\system32\SnippingTool.exe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-09-13 18:57

Prøv at trykke på F 11 tasten før du tager skærmbilledet

Accepteret svar
Fra : NoName7620

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-13 21:17

Hvad med webservice som denne http://www.thumbalizr.com/ man indtaster hjemmeside adresse og så arbejder den på at lave screenshot i forskellige størrelser (tager 20-30 sekunder)

Evt. hold alt-tasten nede når man trykker på Prt Scr-knappen, så tager man billede af aktivt vindue

Godkendelse af svar
Fra : Doros

Dato : 15-09-13 16:18

Tak for svaret NoName7620.