/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan ikke logge ud.
Fra : jøjø
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 13-09-13 15:29

Jeg har i et par dage ikke kunnet logge ud fra Kandu.

Jeg har prøvet at genstarte, og har renset med CCleaner et par gange.
Det hjalp ikke.

Hvad kan jeg ellers gøre?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 13-09-13 15:41

Slet browser data, åbn IE og tast CTRL+SKIFT+DELETE
eller klik på tandhjulet og vælg Sikkerhed > Slet browserdata

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 13-09-13 16:24

Desværre, efter 11 september 2013 er du for altid fanget i kandu.dk uden mulighed for at slippe ud nogensinde.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 13-09-13 16:32

Citat
Desværre, efter 11 september 2013 er du for altid fanget i kandu.dk uden mulighed for at slippe ud nogensinde.

Det var da en uhyggelig tanke, men heldigvis ender det ikke sådan!!!

Godkendelse af svar
Fra : jøjø

Dato : 13-09-13 16:35

Det var jo nemt nok med CTRL, SHIFT, DEL.

Jeg siger mange tak for god og hurtig hjælp, Klaudi!!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-13 17:05

velbekomme