/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Overnatning i KBH.
Fra : assija
Vist : 1357 gange
100 point
Dato : 05-09-13 11:41

Hej,
jeg søger et fint hotel i KBH. Gerne i centrum i gåafstanden fra Rådhudspladsen. Er der nogen der kunne anbefale godt hotel?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-09-13 11:57
Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 05-09-13 11:58

Hotel CABINN Skandinavia hotel

Det ligger lige ved Rådhuspladsen nær den gamle Cirkusbygning.

Prisen er billig hotellet rent og pænt.

God ferie.

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 110 point
Dato : 05-09-13 12:09

WakeUp - kun et stenkast længere væk.
Ligger ved postterminalen og er sammenbygget med Tivolihotellet.
Der er P-hus sammen med - med direkte adgang.
Et hotel, som er lidt bedre end CabInn (uden på nogen måde at forklejne det), og vi bruger kun det efterhånden.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 05-09-13 12:31

På Hotel CABINN Skandinavia hotel er der P plads i gården

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-09-13 13:22

Cabinn er noget grufuldt tarveligt pis. Elendige senge. Verdens mindste badeværelser. Du skal betale for parkering.

Tag Rossini i Valby. 6 minutter med S-tog og du er på hovedbanegården. Gratis P. Langt bedre badeværelser, værelser og senge end Cabinn. Bowling i kælderen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-09-13 17:01
Godkendelse af svar
Fra : assija

Dato : 07-09-13 08:14

Tak for svaret myg. WakeUp Copenhagen lyder meget godt Hotellet er fantastisk!