/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
fif til hævning
Fra : bublebee
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 03-09-13 20:17

Nogen der har et godt fif til at få hævning efter en ny tatovering til at falde.
Jeg fik i formiddag lavet en tattoo og nu er huden forståeligt nok hævet hele vejen rundt om armen hor den er (det er en perlekæde hvor der så er kørt en del gange oveni hinanden for skygger osv) så selvfølgelig er huden irriteret - men er der en god måde at afhjælpe hævelsen igen :)

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 03-09-13 20:55

IS og uden bandage, så ryger farverne...

Det 'kunne' selvfølgelig være at du har besøgt en 'amatør' ditto som intet ved om sterile nåle osv
men tvivler, da det er normalt at få sådanne hævninger efter en sådan MISBEHANDLING af huden

MEN IS... dem jeg har fået lavet i den størrelse 30x30cm har ALTID været hævet i et par dage
og nu omdage er der ikke plads til neget mere, medmindre de kan genbruge det gamle man har,

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-09-13 20:56

??
Billede PLEASE

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-09-13 20:58

NB: hvorfor fik du ikke lavet et pænt billede af din datter?
Nå, smutter inden jeg får mere 'hudfræs'

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 03-09-13 21:12

ss det var en meget proff tatovør og de gjorde meget ud af steril, men der er jo kørt en del over samme sted, så nok derfor. ss der er sat et hjerte på som vedhæng med min datters fødselsdato

ved ik hvrdan man sætter billede ind

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-09-13 21:45

Organismen reagerer naturligvis på den voldsomme belastning, derfor hævelsen.

Vær glad for at det ikke er betændelse.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 03-09-13 22:11

Jeg husker skam at vaske osv. Det er min 6 tattoo bare første gang jeg oplever det hæver sådan op.
men fandt en klorhexidin panthenol creme (rescue creme fra faaborg pharma) i skabet. Den fremmer helingen af skadet hud og desinficerer. Den må da ku bruges

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 04-09-13 02:02

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke spørger tatovøren? hvis han er erfaren må han da vide hvad man kan gøre.

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-13 14:35

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-09-13 21:27

Var det 'dig' jeg så i dag/ forleden/ med en venstre underarm arm - pakket ind i plast folie....
Det så ellers meget sjovt ud ? hvis og så fremt.
Ellers er det forresten rimelige pæne 'tusser' du har på armen/e