/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Billig ekstern harddisk 1tb?
Fra : miss-tk
Vist : 811 gange
50 point
Dato : 02-09-13 18:15

Hej,
jeg har kigget lidt på denne harddisk http://www.pixmania.com/dk/dk/11990270/art/verbatim/ekstern-barbar-harddisk-s.html

Synes det lyder som en god pris, men det har jeg jo heller ikke forstand på.
Den skal primært bruges til at gemme film, spil og billeder på, så 1 tb må være fint.
Er der noget sted jeg kan købe en billigere? eller kan jeg godt bestille denne.

(blev et lidt "tosset" indlæg, men håber i forstår pointen)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-09-13 18:35

Det er da en ok pris og Verbatim plejer at være godt, så køb du den bare!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-09-13 18:46

Hvilket "rygte" har Pixmania?

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 50 point
Dato : 02-09-13 19:18

Prøv at se ALDI, alternativt medion, har køb 2 stk der, kører uden problemer.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-09-13 19:22

Jeg har købt mange gange hos Pixmania, det har altid været hurtigt og problemfrit.

Aldi har denne http://www.aldi.dk/aldi_ekstern_harddisk_25_48_5_3954_11355.html 120 kr. dyrere.

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 02-09-13 19:55

Citat
Aldi har denne http://www.aldi.dk/aldi_ekstern_harddisk_25_48_5_3954_11355.html 120 kr. dyrere.

Tænker at der vel ikke er nogen grund til at give 120 mere, hvis forskellen ikke er så stor igen?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-09-13 20:32

er du HELT indforstået med fragt-betingelserne hos pixmania.com . ?

ellers er de her :
UPS Express 24-48 timer 126 DKK
UPS Hurtig levering 2-3 dage 81 DKK
Økomomilevering 10 arbejdsdage 29 DKK

et alternativ er at søge på google,
der finder du (blandt mange andre) denne,.. som du personligt kan hente i ElGiganten,
http://www.pricerunner.dk/pl/36-2766720/Harddiske/Toshiba-Stor.E-Basics-1TB-Sammenlign-Priser
http://www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/harddisk-usb-stick/TOSBASIC1TB/toshiba-stor-e-basic-ekstern-harddisk-1-tb-usb-3-0?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK

eller hvis du bor i midt Jylland
http://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?side=info.asp&vare=738642&f=pricr&psn=388

hvis du kan vente de 10 - 14 dage er der lidt sparet ved at handle i pixmania.com
det forudsætter naturligvis de sender den rigtige vare,........

man har før hørt om fejl i forsendelser. !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-09-13 21:50

Hvis den fra Aldi er noget skidt kan du uden problemer returnere den.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 02-09-13 23:35

Hej
Jeg har også en TB ekstern HD fra Aldi - og min søn har den samme. Jeg synes at prisen er ok og så ved man hvor man skal henvende sig, hvis noget ikke skulle være ok. Her er heller ingen fragt.
Mvh
Ingelein

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-09-13 13:29

HDD'en er sikkert ganske fortrinlig, og køber du den hos Pixmania, skal du blot håbe, at der aldrig bliver brug for garantien, man ved aldrig hvad der sker med indsendte varer. Min erfaring ligger tre år tilbage, men om de er blevet bedre?

Jeg ville i dag kun købe noget ukompliceret ho dem som fx et PC kabinet, aldrig fx en HDD. Det er et fransk firma.

Godkendelse af svar
Fra : miss-tk

Dato : 03-09-13 19:38

Tak for svaret kj.