/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Problemer med et link
Fra : ilgp
Vist : 446 gange
200 point
Dato : 24-08-13 10:33

Hej. Jeg har lige flyttet min hjemmeside fra OneCom og til 123hjemmeside. Jeg har kopieret linket jeg har hos Newbie til min FIFU liste som jeg gerne vil have på min 123hjemmeside. Ved at det kan lade sig gøre, da jeg har set at flere har det. Men HVORDAN? Jeg har linket, men når jeg prøver at sætte det ind, står teksten der bare. Håber virkelig at der er en som kan hjælpe mig med at få klaret dette. Mvh Inge-Lise

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 24-08-13 11:17

jeg har aldrig brugt disse fine værktøjer til at lave hjemmesider. Men kan give dig det råd at kikke på kilde koden der er kommet ud af værktøjet. det som danner siden. her vil du sikkert læse hvordan dit link ser ud og kan tydeligt se hvad der er galt.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-08-13 11:21

Det bliver nok svært, der er ikke nogen mulighed for at indsætte HTML kode på 123hjemmesiden
(på min kan jeg ikke finde det)

Citat
F.eks. kan mange newbie ting ikke benyttes på 123hjemmesider.dk

http://www.newbie.dk/forum/laes.php?gruppe=20&trad=31969&PHPSESSID=39fc502d9a35bb3dc4d7432fb94004b0

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 24-08-13 11:26

Lidt mere her

Citat
Med mindre jeg har overset et eller andet, så er det godt nok et elendigt system. Selve editoreren er sådan set fin nok, men har man bare det mindste ønske om at rette et eller andet i en kode.

Den eneste måde du kan besnytte newbies services på hos 123h... er vist ved at linke til dem som externe sider. Sådan her:

http://www.123hjemmes­ide.dk/newbiedk/137817­07

Det gøres via funktionen tilføj link, også skal du have klippet den rigtige del ud af html koden her på newbie. Det er den del der starter med http:// og helt hen til det efter følgende gåseøje.

http://www.newbie.dk/forum/laes.php?gruppe=20&trad=31369&PHPSESSID=48bde6059c36c085fc3f325293ee6450

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 24-08-13 19:53

jeg mener bare at når siden er aktiv og du selv se resultatet, kan du trykke på vis kilde, og det må kunne give dig et svar på hvad der går galt. Ellers må man da kunne stoppe den der indbyggede editor og på gammeldags maner ftp til stedet og hente filen index.html.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 24-08-13 20:04

Tak for svaret Klaudi. Har fået det klaret nu. Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-08-13 08:55

velbekomme, hvordan klarede du den, var det den med et link til siden, eller fandt du en anden måde?