/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Tilsendte programmer man ikke vil have
Fra : Dieter
Vist : 368 gange
50 point
Dato : 22-08-13 12:34

Jeg har på de sidste 14 dage modtaget ikke mindre end 2 programmer, hvor man nærmest forpligter sig at bruge dem.
Jeg er bare ikke interesseret. Har dog svært ved at se hvordan man undgår dette.
Er der nogen der kan vejlede mig?

Eksempel af sådan en er:
Smartsheet [followup@smartsheet.com]

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 22-08-13 13:17

Hvordan har du fået dem "tilsendt"? Normalt får man ikke bare programmer tilsendt som man ikke kan undgå. Men det sker ret ofte at der kommer programmer med ind, når man installerer noget andet, hvis man glemmer at sige nej tak. Eksempelvis ask-toolbar og mcafee anti virus.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-08-13 13:26

Hvis det skulle ske du har fået noget programel ind du ikke synes om, er der jo revouninstaller.com som er god til at få alt fjernet...

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 24-08-13 00:29

Citat
Eksempel af sådan en er:
Smartsheet [followup@smartsheet.com]

Lad VÆRE med at oplys dem din PRIVATE EMAIL = brug en (fake) =
http://www.mytrashmail.com/ eller andre

Citat
Jeg er bare ikke interesseret. Har dog svært ved at se hvordan man undgår dette.

SAMT DU KAN ALDRIG BLIVE OPKRÆVET PENGE FOR DET/ da det som regel er ?? prøve programmer, som de alligevel IKKE KAN sælge NORMALT = så er du dum??? smid det i SPAM eller køb deres program = du bliver ALDRIG fri for deres MAIL/ spam, har du først givet dem din MAIL-adresse så får du de BEDSTE og værste tilbud som INTET har at gøre med ANDET end```muligvis VIAGRA og andet i samme stil

MELD DET SOM SPAM??? hvis du kan det, eller bare godtag de masser af gode tilbud - der snart dukker op - i US SÆLGER man mail-adresser til firmaér - den slags er HELDIGVIS forbudt i DK men andre udnytter det i VÆRSTE GRAD

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 24-08-13 17:28

Tak for svaret mig-selv.