/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er nordsted1 stoppet
Fra : bentjuul
Vist : 1345 gange
500 point
Dato : 19-08-13 16:00

Jeg savner nordsted1's altid gode og præcise svar herinde.

Hvor er du nordsted1.......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-13 16:12

bentjuul

nordsted1 skal nok dukke op, så bare tag det roligt

Efter så mange år på kandu, så kan lageret af ledige point komme til at fylde for meget. Jeg tror også, at jeg vil begynde at tynde ud

Du har vel ikke tænkt på at forlade kandu?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 19-08-13 16:22

Det er efterhånden en tynd kop te af tåbeligeligheder, så der ikke rigtig er noget at komme her efter mere...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-13 16:24

Nej, nej jeg forlader dig ikke ans - vi har rigeligt med point, derfor giver jeg lidt til de der altid kommer med gode givende svar herinde og den flok hører du jo med til. Men jeg prøver at undgå at spamme med det. Så en enkelt eller to om dagen vil jeg gerne give.

o.v.n., maksimus, klaudi, smuller54, eyvind m.fl. er rigtig flittige herinde og skal belønnes med masser af stjerner,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-13 16:26

Så bliv væk netop

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-13 18:55

Nordsted1 er nok på ferie med vovse og påhæng.
Seneste login : 22-07-2013

Hvis jeg ser fruen her i weekenden kan jeg da bare videregive påængernø.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-08-13 22:14

Citat
Det er efterhånden en tynd kop te af tåbeligeligheder, så der ikke rigtig er noget at komme her efter mere...

Ingen tvinger Dig til at deltage.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-13 23:01

Helt Enig LuffeA jeg har sat netop uden for døren i det her spørgsmål

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-08-13 01:29

ikke maksimus for jeg mente selvfølgelig katekismus

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-08-13 09:11

Her må jeg da vist give netop ret - så I må hellere udelukke mig også! - det ligner efterhånden mere en kaffeklub med uddeling af "påængernø" som ikke kan bruges til noget som helst end et videndelings site...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-08-13 09:44

Det er en kaffeklub som du ikke kunne holde dig fra

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-08-13 09:48

Selvfølgelig bliver du sat i skammekrogen når du beder om det, og det er ikke I der kan gøre, men mig......

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 20-08-13 10:27

Citat
Hvor er du nordsted1.......

Jamen jeg er da lige her

Vi har været på ferie et par gange - som du jo ved, så strandede jeg i Italien, da du ikke kunne sende "feriepenge" og nu er der andre ting der tækker,.... vi skal være bedsteforældre, så strikkepindende gløder, men mon ikke jeg bliver lidt mere aktiv herinde når det først bliver efterår/vinter og baby er kommet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-08-13 10:57

Jamen hvor pragtfuld at du skal være mormor (tror jeg nok) men det dutter ikke at undvære dine mange gode svar

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 20-08-13 17:38

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-08-13 19:56

Nordsted1-

jamen så synes jeg bare du skal hygge med strikkeriet. Så venter "kaffeklubben" da bare til du har tid. Vi venter spændt på "resultatet"- Bedste

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-08-13 21:22

Kaffeklub - næe, for jeg er te-drikker.
I øvrigt kan det slet ikke ses om jeg får påængernø eller ej.................det ses nemlig ikke på ganske "almindelige brugere"

Men jeg har et par andre profiler som er superbrugere med en del superpoint.
Emesen og ec. har lidt point som de næsten er kommet ærligt til.
Ps. Disse profiler er lukkede nu.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-08-13 22:49

Eyvind du hører hjemme i kaffeklubben med din tekop

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-08-13 10:14

Ok - tak, men jeg siger ikke nej til et eller to kaffebrød. (det er en spise-smiley)