/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
God debatstil
Fra : betterwisser
Vist : 640 gange
200 point
Dato : 18-08-13 19:41

Er der tale om god debatstil, når man udelukker andre for at kommentere på svigagtige bagvaskelser, ved navn nævnelse, og så er så dårlig funderet, rent IQ og moralmæssigt, at man forsætter i andres tråde, fordi den pågældende er så plat og middelmådig, at man ikke har udelukket den pågældende,

De andre debattører lader alt og alle komme til orde på lige vilkår, udfra en dog debatånd. Bør sådan en svinemager ikke stilles til ansvar for hans løgn agtigheded mm., og isåfald hvorledes håndtere man sådan en skadelig lystløgner?
Mvh
BW

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 210 point
Dato : 18-08-13 20:30

En meget vanskelig problemstilling, ikke mindst fordi vi grundlæggende ikke ved hvad Knolden fejler - sådan mentalt. Der er helt sikkert, at der er tale om en udpræget paranoid tilstand, og når den slags kombineres med en usædvanlig dårlig begavelse bliver tilstanden ubærlig; for ham selv og for omgivelserne. Bag det hele kan lure en skizofren tilstand eller ADHD.
Der er ikke meget at gøre ved sagen, idet personen her har lukket af for enhver selvkritik og totalt har mistet virkelighedssansen. Han lyver konstant og glemmer gang på gang, hvad han selv har fortalt - i ord og på skrift.
Nu bliver manden snart 71, og mon ikke snart problemet løser sig selv. Han ligner jo noget der lige er gravet frem af jorden.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-08-13 21:21

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Tonganeserens indlæg !!

Balledoof er fuldstændig uden for rækkevidde af enhver sund fornuft, så derfor er han fortabt !! Ikke engang en tur på en psykiatrisk anstalt vil kunne redde ham, så mon ikke det blot er spild af godt og tørt krudt at blive ved at træde rundt i suppedasen Ballegård - men det siger faktisk også noget om den omgangskreds der tilsyneladende bliver ved med at supportere ham !!!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-08-13 22:50

Manden - altså bb1, er jo en fantast, en lystløgner af rang. Hvem husker ikke dengang fjoget ville bilde os ind, at han havde forfattet teksten til Kim Larsens "Om lidt blir her stille" sammen med Mogens Mogensen - hverken Ballefjoget eller Mogensen var nævnt i forbindelse med teksten - og Balle var næppe ven med Mogensen.
Ydermere ville fantasten bilde os ind, han var ven med Poul Erik Krogen. Hvis det virkeligt var tilfældet -altså, han skulle ha' været ven med Poul Erik Krogen, havde P.E.K. næppe været humorist, men tragiker.

Balle fortæller ikke sandt sålænge han ved løgn. Grunden til fantastens sørgelige indlæg i dag, skal ses som et håb om, at virke interessant for sine omgivelser. Og jeg forstår slet ikke at fantasten ikke er smidt på røv og albuer ud af Danmarks Jægerforbund. Balle-fjolset laver jo mere skade end gavn.
Kort sagt, det er rent tidsspilde at debattere med ham - men vi gør det alligevel, fordi det er sjovt.

Man kan tydelig se på fantasten indlæg når der er kaffe på kanden - og når der ikke er det.
Gud ved om, det er Blå Cirkel han serverer for naboen..? Eller Brun Cirkel

Finalen på det hele bliver nok; "I kommer til at høre fra Politimesteren og min advokat, I tomper og hylere"

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-08-13 08:24

God debatstil blandt jægere?

Findes ikke!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-08-13 15:25

- med konens fætter i erindring, holder jeg på Brun Cirkel...

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 19-08-13 15:44

En god debatstil, er når man holder sig til sandheden

SHV, nu også med gasgrill

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 19-08-13 16:04

Hej betterwisser.

Den eneste måde at omgå PornoBent på, er ved at give ham af samme skuffe som han selv giver !
Men så er en vis mand jo løs i Laksegade - så er vi efter ham, han føler sig personligt forfulgt og misforstået !! Den helt store uskyldighed i alle anklager ???
Men det er der ikke noget at gøre ved - han må lære det på den hårde måde ! Hvis han nogensinde krydser min vej fysisk, får han en gang tørre tærsk, selvom vold er mig så inderligt imod !!! Hans flabede og uforskammede måde at fremture på, er så typisk for en psykopat, hvilket jeg anser ham for at være, at kun behandling på den lukkede kan redde ham. Omvendt er det mig også imod at smide gode penge efter dårlige, så han må gå linen ud og tage tingene som de kommer, det store fede flæbende møgdyr !! Lad mig opfordre fornuftige jægere i Danmark til at boykotte sinken, specielt for folk i DJ - vanviddet må ophøre med at støtte og give ham poster han alligevel ikke fatter ordlyden af - vågn nu op !!!

Venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-08-13 16:13

En god debatstil, er når man holder sig til sandheden - skrev vidnet med Sandhed foran sin gasgrill

Enig, men at man også har ØJE for ditto !!!

Det er sgu' et godt navn Provsten har fundet til Bendt - PornoBent Bajutternes konge i Ølsted !!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-08-13 20:57

Provsten1, jeg bøjer mig helt og aldeles i støvet over din klokkeklare og helt exceptionelle beskrivelse af ja, PornoBent Her rammer du det berømte søm helt og aldeles lige på hovedet med et BOIIIIIING.

Igennem tiden har der været mange "analyser" af fænomenet Bent Ballegaard, men din, Provst, den var nok den mest rammende og sandfærdige - og inderst inde håber jeg, at du en dag møder ham - og klapper ham sådan en på hatten, det tiltrods, at du ligesom jeg ikke går ind for - eller bruger vold i dagligdagen, men alle har en grænse - og sidste "salgsdato er overskredet.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-08-13 21:13

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-08-13 21:27

Jæ ve vær mæ.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-08-13 22:09

Jæ ve vær mæ
Så hop op på vognen og gi' den en spand kul.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-08-13 09:03

Jeg hopper sgu' gerne på vognen for sagens skyld !!
Flæbedyret, som Provsten kalder ham, er en svækling og en tøsedreng af guds nåde. Jeg har besøgt ham et par gange, men han tør sgu' ikke åbne døren for én. Jeg er sikker på, at han mindst én gang var hjemme da jeg forsøgte at banke ham op, men forgæves !! Men hvad kan man forvente af et skvadderhoved ??
Det eneste der bekymrer mig en smule er, at hvis man lægger bare en blid hånd på ham, ja så er man sgu' bange for at kvæste ham alvorligt - jeg slår kun én gang, så det er vigtigt at dén sidder hvor den skal - men det bliver nok kun ved snakken !
Nu får man vel snart en politianmeldelse for trudsler fra bemeldte hertug - men spar dig bette Bendt - etaten har sgu' vigtigere ting at tage sig af !! Men du kender jo turen, narhoved !

ØV4

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 20-08-13 22:27

Tak for svaret Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-08-13 22:38

Herfra kvitteres og takkes der for de mange fine POINGER.

Vi har at gøre med et uhyre kompliceret tilfælde.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-08-13 15:23

Hej BW.

Mikael har stillet et spørgsmål her på siden. Han vil leje en hytte med det hele i Sverige. Du har jo et stort erfaringsgrundlag hvad angår Sverige, så måske har du nogle kontakter?

Mvh.
Tonganeseren