/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvad er forkert ???
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 938 gange
300 point
Dato : 18-08-13 09:44

Inu engang har moralisten, forfatteren m.m.m. Bendt Ballegård Knutzon stillet spørgsmål:

Hvad er rigtig?????
Fra : bb1 Vist : 40 gange
100 point
Dato : 17-08-13 22:55
--------------------------------------------------------------------------------
Man deltager på en jagthunde prøve. Dumper i første disciplin, så man ikke kan bestå prøven.
Køre man så blot fornærmet hjem eller venter man til prøven er slut og de der bestod hædres???

Hvem siger at vedkommende er fornærmet, ærgerlig, ja, men fornærmet - nej. Hvorfor skal bb1 absolut være negativ i den anledning ?? Jeg er helt enig med nakgej - hvorfor skal man blive under disse omstændigheder - er det det gammelkendte syn som visse knoldsparkende jægere har. Mærkeligt at det netop er bb1, som selv ved adskillige lejligheder er forduftet hvis ikke alt kørte efter hans hoved ! Det gør han så ikke mere, da han slet ikke har hunden til et brugbart arbejde - hans alder har naturligvis også en del af "æren" - men det er helt naturligt !!! Er det forkert at køre hjem før prøvens afslutning ? Jeg mener nej, når man kan se hvor det bærer hen !!!

ØV4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-08-13 10:19

Selvfølgelig mener en egoist, som øjenvidnet, at det er ok at bøje regler, go` skik og opførsel. Stikke halen imellem benene og køre hjem – andet havde jeg ikke forventet.
Men spørgsmålet er slet ikke rejst fordi en bestemt person netop stak af fra prøven i går!!!!!!
Spørgsmålet er stillet fordi man i den arbejdsgruppe, hvori jeg sidder i min egenskab af Jagthundemand og kredsbestyrelsesmedlem i Danmarks Jægerforbund. Netop har talt om, at siden resultaterne fra de anerkendte prøver ikke længere skrives ind i stamtavlen eller at resultat bogen heller ikke længere er obligatorisk, så er der nogle personer, der smutter før prøven er slut. Hvis papir arbejdet først skulle afsluttes, som i gamle dage, så var alle nød til, at blive….
Så jo ham Carsten Trøjborg ( Øjenvidne – sandhedsvidne eller hvad han nu kalder sig herinde) var sur, skuffet, men der er KUN en han kan blive det på og det er ham selv – vi andre vi grinede bare, da resultaterne blev læst op og han ikke var tilstede…

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-08-13 10:55

Endnu et ledende spørgsmål, med slet skjulte faldgrubber i, fra forsmatter Underdog Bimlebent, det lige som at sætte ræven til at vogte høns, at BimleBent begynder på at moralisere

Nu er hundesports folket mere, nok mere, eller mindre, udstyret med svær slagside når det gælder normal omgang, med såvel hunde og medmennesker.

Inden for jagthunde, bliver man da til slut for at støtte op omkring vindere, og de mennesker som har lagt en masse arbejde i tingene.

De regler gælder nok ikke for BimleBent, da han kan se de sorte 500 kroner´s sedler, blaffere lystigt væk i vinden, hvis hans elhund ikke får ærespræmien, eller bliver vinder.
Det er nok heller ikke hos ham, og hans lige vi kan dømme, eller regne med linjen for god opførsel eller andet, bliver lagt eller udført fra.

Det kunne jo være, at den pågældende havde set BimleBent, ikke havde svunget hans fældevagtler lige så mange gange rundt i luften, som den andens deltager, se det er usportslig optræden, inden for hundesportsfolket og giver anledning til øjeblikkelig retræde fra sportspladsen, med efterfølgende sorte streger fra Volvoens bagdæk, og udsmidning af utallige Kratdusker bøger, som han mener har samme effekt som sømmåtter, hvilket BimleBent har ret i, alle ved deres fulde fem, vil gøre sit yderste, for at lave en blokade opbremsning på dette markværk, selv en Voldsmose sænket Nissan, kan kravle op på copiværket., noget andet er, at bønderne er meget bange for at snitte Bimlebent med deres 33 fods mejetærsker, når han dingler rundt inde på markerne, for så er den lige til ophug. De hænger skilte op med teksten,- DLS sæt containeren her-, de snu gutter har lånt skiltene fra DLG, men den nød har BimleBent ikke læst sig til inu

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-08-13 11:03

PjalteBent, bliv dog i din egen tråd din Tumbe, din opførsel er igen igen komplet latterlig, fis ind på DJ og skriv dit vid..

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-08-13 11:22

Knudsen du er sku` godt nok snotdum når du blacklister os, kan vi ikke svare på dit IQ spørgsmål Den prøve jeg har været til er der ingen der er taget hjem ført tid, hvad er det for en løgen historie du disker op med
Det er måske fordi du ikke har betalt dit konti-gent så du ikke har fået det hele med, du menigt medlem af kreds 3 uden portefølje

SHV, er ved at se hvilken bikini der passer bedst på min au pair

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-08-13 11:42

Øøøøøøøhøææææ Knudsen det møde hvor du som hundemand har udbredt dit vid der må det have været en sur sennep der blev klasket på rullepølse maden og en sort kaffe iblandet erstatningskaffe af mærket REX og for at skylle hele baduljen ned, fik i efterfølgende en sur brugs bajer, der havde fået for meget
Men pas nu på det tager emaljen på tænderne, men det kan du nu være ligeglad med for dit perlemors sæt er vel af keramik

SHV, har travlt med at se min au pair gå catwalk

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-08-13 11:55

Øjenvidnet er så fornem en person - i egne øjne - så han har oprettet en ny tråd. Han vil end ikke debattere med vi andre, så en så usaglig person kan for min skyld helt blive væk....

Det går sgu' da helt got med debatten, da du jo vanen tro hopper ind på andres tråde, din lille nasserøv og tyveknægt, for du tør jo ikke den direkte kontakt !!
Mon denne Carsten Trøjborg er klar over den tilsvining du er skyld i her på kandu' ? Ellers må vi jo have givet ham besked om dine beskyldninger, som jo langt fra er første gang ! Personligt kender jeg ikke fyren, men mine gode venner i det jyske siger absolut god for ham, så mon ikke du snart får en "hilsen" fra ham ? Er der noget om, at han har ført hunde til gode resultater gennem flere år - er det derfor du er sur på ham ??? Eller er det fordi han er aktiv m.h.t. at hjælpe andre hundefolk og deltager i organisatorisk arbejde for fremme af jagt- og hundesagen ?? Mange spørgsmål - kan du nu rumme det hele ??

ØV4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-08-13 12:50

Hvor er i "snorske" dumme. Typisk Jeg har skrevet før i denne tråd. Jeg er på ingen måde bange for Jer. Ligesom jeg heller ikke er det for C.T. Han løb skrigende bort fra prøven i lørdags, det kan han ikke lyve sig fra. For det er der over tyve vidner på.
I andre hylere kan ikke andet end forsøge på, at svine min person til blot fordi jeg stiller et spørgsmål - hvor er I barnlige. Jeg tror jeg tager en c.c. af hele Jeres tråd med til mødet i aften og viser de andre i udvalget - hvad jeg må finde mig i fra Jeres side....
Det bliver Jeres ven C.T. nok meget mere populær af....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-08-13 12:56

BimleBent,- bliver dine vagtler mere svimle og holder bedre for dine stødende hunde, hvis du svinger dem venstre rundt, end højre rundt, inden du smider den i en tue hundeexpert, inden du lader hunden gå til opgaven

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-08-13 13:03

Kan du få cåmputteren ind i en CT scanner
Du er da så tårskedum, at du har blacklistet os, og så kvajpander dig videre, som en anden snylter i andres tråde, på dine svinestreger overfor andre mennesker som du selv starter op hver gang.
Prøv at tage CT scanner med til HB medlem i DJ og få hans mening om dit vid

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-08-13 13:18

Lille Bendt - lad nu være med at gøre dig selv til én stor uskyldighed !! Du er født som en løgnhals og et dumt svin, for nu at sige tingene rent ud !!!
Din tro på, at dine åndsfæller i den lokale jagtforening holder med dig, er enten løgn, som jeg hælder mest til, eller også er samtlige foreningsmedlemmer ligeså snotdumme som dig, hvilket jeg anser for en umulighed !!!
Jeg tror du undervurderer stemningen blandt rigtige jægere og ikke blandt hønsetyve og andre kræmmerfolk, jagtpåhængsvogne-fabrikanter, edb/foto specialister, våben/bøssemagere m.m., som du omgiver dig med. Og alle dine løgnehistorier om dine venskaber med kendte folk - desværre ikke til at kontrollere, da de alle er døde - ja man kunne blive ved, din lille løgenhals
Jeg vil opfordre alle til at se på www.bb-jagt.dk - billeder af hertugen selv lyser jo ligefrem af utroværdighed - ingen vil efter et kig købe en gammel cykel af sådan en stabejs !!
Tag du nu, lille Balledoof, at slette alle de blacklister du har lavet på alle os, som tør sige dig imod - det vil være et godt skridt i den rigtige retning mod forsoning og respekt !!

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-08-13 13:25

Citat
respekt !!Waaauw

Du må have drukket, eller faldet ned af stigen, da du rensede dine tagrender ØV , om så den Tumbe lukkede alle hans burfugle ud, og smed elhalsbåndet til "farligt affald", får han ingen respekt herfra
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-08-13 13:34

Du har sgu' ret, betterwisser - jeg tog fejl af natpotten og mælken her til frokost- jeg skal nok være mere omhyggelig fremover !!!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-08-13 14:07

Lille Knudsen, det er dig der har bragt navnet C.T. på banen, jeg kender ham ikke

SHV, ser Matador

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 300 point
Dato : 18-08-13 15:12

- vores lokale psykopat, Bent Ballespreder, brokker sig over at vores kære X kollega "ØV" ikke vil kommentere i hans tråd??? Smathjernen BB har blacklistet alle X'er! Den fedtklump lever da med hovedet i urinalet...

God søndag til alle med hovedet i frisk luft...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-08-13 15:30

hovedet i urinalet...

Desværre næppe store chancer for, at den enorme gevækst kan nå frem til vandlåsen, selv om ligheden med en gople er slående.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-08-13 17:29

Hyggelig trå I holder Jer - kan I ha`det godt på blå stue...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-08-13 18:08

Hvad er en trå for en ting, lystløgner Ballemand, vi er klar over, at du tit befinder dig i "Den Blå Vogn", men skynd dig afsted med CT scanneren stikkende ud af camplet traileren´s bagende og afsted til hundehovedmøde med dig, med alle biviserne, mens du inu kan huske sammenhængende, i dit bagvaskelses raid atter engang, er det schweisshunde folket du skal mødes med og skovridderen?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-08-13 18:39

Knudsen vi vil se biviserne

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-08-13 19:18

Bent lystløgner du forlod da også mødet i DLS før tid, da du blev kørt ud på røv og albuer imellem alle dine tiltuskede flaskeposer, og de medaljer, som du have stukket i lommerne, til pirvat brug, men der var der tale om urent trav som sædvanlig fra din side.
Hold dig langt væk fra fortolkning af takt og tone din store og sæt batterierne til ladning, du får snart brug for dem

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-08-13 19:47

Det der med takt og tone er noget besynderligt noget. Et brud på etiketten kan bringe en og anden i et forbandet humør, mens andre (mere normale) tager tingene med ophøjet ro.
Men en ting kan pisse mig af, og det er adfærden under parolen. Her står man Gudhjælpemig ikke med hænderne dybt begravet i lommerne og med et torskedumt udtryk i fjæset - som KnaldBalle ynder at gøre det. Man sidder heller ikke ved siden af en buk - med en riffel, hvor bundstykket er isat. Man opdrætter heller ikke vagtler og agerhøns til hundetræning, som KnaldBalle selv har gjort det, og endelig brager man ikke adskillige skud af for at tilkalde andre. Og for god ordens skyld, så skyder man ikke til en ræv på en afstand af 300 meter - som KnaldBalle selv har fortalt det.
Sluttelig lyver man ikke om akademiske uddannelser. Her husker vi alle et indlæg på Jagtformidling, hvor KnaldBalle stolt fortalte, at han søreme er ingeniør.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-08-13 21:37

I er rigtig på skov tur - ha` det hyggeligt...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-08-13 21:45

Citat
Her husker vi alle et indlæg på Jagtformidling, hvor KnaldBalle stolt fortalte, at han søreme er ingeniør.

Det må være ingeniør udi trykbærende anlæg - altså det vi andre kalder for numsen, når den udløser en prut i fis-mol.

Mvh.
Tommy
Tummelumsens bedste ven

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-08-13 08:33

Tak for svaret Stouenberg. Det er sgu' rart at du vil deltage med så rammende ord !!!

Også tak til de øvrige deltagere for godt humør og bidende bemærkninger - jeg tror Ballehåbet snart får en overraskelse af format, eller rettere håber !!!!
Jeg afslutter denne tråd, inden den begynder at "gå-i-ring" - vi skule nødigt komme til at ligne Bendt Ballegård Knudsen

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-08-13 14:08

- velbekommen ØV. Konen læste med over skulderen så jeg måtte moderere mig lidt...

Mvh Stouenberg (en stolt X'er)

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-08-13 15:39

Kære stolte Stouenberg !!

Du skal sgu' passe på du ikke får en psykose p.g.a. manglende udfoldelsesmuligheder !!!

De bedste hilsner
ØV4
Multi-X