/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Findmy phone for Android?
Fra : Brassovitski
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 15-08-13 20:00

Hejsan
Har søgt lidt rundt for at finde en app til min Android smartphone. Appen skulle gerne virke som den der er på en Apple konto. Har jeg forlagt min telefon, skal jeg via login på min Google konto finde min telefon, låse den, tage et billede og få det tilsendt, få vist lokationen på Google Maps osv. Jeg synes ikke jeg har kunnet finde noget, som er intergreret med Google kontoen. Jeg har dog fundet noget på Google, men det er kun en funktion de tilbyder til Business og Education kunder. Er de rnogen der evt. har et link til Google hotline/support, så jeg evt. kan skrive/ringe til dem?

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 15-08-13 20:36
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-08-13 21:13

g_h. Super.
Hvordan finder jeg frem til device manager fra min Google konto? Jeg synes ikke jeg kan finde den der nogen steder!
Altså, når jeg har logget på min konto, kan jeg så finde device manger i menuen et eller andet sted?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-08-13 21:16

Hvad betyder "Send en underretning til din enhed"?

Accepteret svar
Fra : g_h

Modtaget 100 point
Dato : 15-08-13 21:51

Gå ind på siden, fra din computer, eller en anden enhed. Log ind på din Google konto og send en underretning. Så vil din telefon ringe, samt du vil modtage gps informationer, til at finde telefonen. Det er en helt ny tjeneste, som Google frigav sidste, eller forrige uge.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-08-13 22:08

Ok jeg synes bare der burde værre et link til device manageren direkte i menuen når man har logget på kontoen. Men det kommer måske senere.

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-08-13 22:08

Tak for svaret g_h.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 15-08-13 22:19

læste et eller andet sted der var kommet en app til dette.
den må vi prøve, så jeg følger lige med. hilsen Steen

Kommentar
Fra : kenwood