/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvad kan jeg gøre for at komme vidre?
Fra : alan57
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 15-08-13 15:02

Hej nogen gange når jeg trykker på et link for at kunne sende en mail, får jeg en besked der hedder.
Handlingen kunne ikke udføres, da standardklienten til mail ikke er installeret korrekt.
Hvad skal jeg gøre for at det kan ordnes så jeg kan bruge den?
alan57

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-08-13 15:18
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 15-08-13 15:29

Eller dette!

Ændre standard-e-mail-programmet
Selvom Windows Mail anvendes som standard-e-mail-program af webbrowsere og andre programmer, som understøtter afsendelse af e-mail, kan du vælge et andet e-mail-program som standard. Hvis du beslutter dig for at ændre standard-e-mail-programmet tilbage til Windows Mail, kan du gøre det til hver en tid.

1.Åbn Standardprogrammer ved at klikke på knappen Start og derefter klikke på Standardprogrammer.

2.Klik på Angiv standardprogrammerne.

3.Under Programmer, skal du klikke på det e-mail-program, som du gerne vil bruge, og derefter klikke på Benyt dette program som standard.

4.Klik på OK.

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/change-the-default-e-mail-program

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-08-13 16:45

Citat
Hvad kan jeg gøre for at komme vidre?

Du kunne jo evt deltage i dit eget spørgsmål, i stedet for at oprette nye!

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 20-08-13 03:04

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 20-08-13 03:07

Jeg har vil lov til at spørge om mere end en ting af gangen Klaudi?
alan57

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-08-13 17:44

velbekomme

Citat
Jeg har vil lov til at spørge om mere end en ting af gangen Klaudi?

Jo selvfølgelig har du det, men syn's det kunne være smart at melde ud i gammel spørgsmål!