/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne yahoo
Fra : okjk
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 11-08-13 08:15

Er der nogen der kan oplyse hvordan jeg kommer af med alt hvad der har med Yahoo at gøre.
Nu har den sneget sig ind og overtaget startsiden når jeg bruger firefox og chrome - firefoxen har jeg så midlertidigt afinstalleret men opdagede så at det samme var tilfældet med chrome - IE kører som den skal.
Jeg bruger win7.
Som det nok fremgår er jeg træt af Yahoo blandt andet fordi den kryber ind uden at man lægger mærke til det og er svær at slippe af med. Jeg kan ikke lige se hvordan jeg ændrer startsiden i de to browsere det går fint i IE.
På forhånd tak

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 11-08-13 12:14

Du skriver ikke i hvilken browser,. ! (men princippet er omtrent det samme)

i Chrome fx,.. går du ind i din browser (Ø/H/hjørne) / indstillinger / vælg startside / udført / ok.

her et screenshot fra min Chrome browser :
http://peecee.dk/upload/view/418433

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 11-08-13 12:22

Ah,... lidt mere præcis,

- din browser / indstillinger / Søgning / angiv hvilken søgemask. / administrere søgemaskiner /
vælg ønskede søgemaskine / udført / ok.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-13 14:10

Du skal starte med at gå i indstillinger Chrome - herefter vælges punktet Ved opstart og her vælger du Åbn en bestemt side eller en række sider. og trykker på Angiv sider i det vindue der nu åbner fjerner du den startside der står og skriver den du vil have.

I Firefox vælges Funktioner herefter Indstillinger og så vælges fanen Overordnet

Slet den startside som står der og skriv den du vil ha' hvor der står Startside.

God fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 11-08-13 16:14

Tak for svaret bentjuul. Fortsat god weekend.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-08-13 18:00

Selv tak, ja det er meget enkelt når man får den rigtige forklaring