/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Trådløs printer går offline
Fra : Nyx-x
Vist : 706 gange
100 point
Dato : 08-08-13 13:45

Det er en Brother HL-22700W.

Den har hidtil virket fint mellem bærbar og printer. Ind i mellem har jeg måtte slukke og starte printer op igen.
Men nu er den helt død. Printer kan tændes, ingen advarsellys, papir i skuffen.
( Jeg har ikke prøvet at forbinde med kabel. Da jeg ikke har et. )

I printer vindue på bærbar står der Fejl-udskriver. Men igen ting sker.
I vinduets blå overkant hvor printernes navn står, står der nogen gange offline.
Den er ikke sat til at arbejde offline i muligheder.
Lys på pc, der viser wifi og bluetoht, lyser.

Hjælp

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-08-13 14:01

Er printeren sat op med en fast IP?

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 09-08-13 08:29

Tjekker for IP adresse.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 09-08-13 08:34

Men når jeg åbner for status monitor.
Står der den er i dvale. Men der står dokumenter i kø. (grrrrr)

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 09-08-13 13:07

Når der står de er i kø så er det som regl forbi de ligger i print spooleren og ikke kan blive sendt til printeren.

Hvis det var mit problem så ville jeg.
1. Fjerne printere fra (Windows Vista, 7, 8) Enheder og printere, (Windows XP) Printere
2. Sikre mig at printeren er konfigureret med en fast IP.
3. Tilføje printeren igen.

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 13-08-13 22:33

Tak for svaret webnoob.

Takker