/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
WINDOWS 7 / WINDOWS 8
Fra : Dieter
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 08-08-13 08:33

Jeg har Windows 7 liggende på en PC (bruges på min nuværende PC.

Har købt en Samsung 15,6" 3-serien NP355V5C der er udstyret med WINDOWS 8.

Hvilken model er at foretrække ?

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 08-08-13 10:37

Det er jo et spørgsmål om smag, dog er Windows 8 hurtigere og bedre opdateret, men om du kan lide bruger fladen som snart opdateres sammen med 8.1 Windows Opdatering, kan kun du vide.

Personligt har jeg også maskiner med Win7 & Win8, plus også nogle med WinXP og Ubuntu.
WinXP bruges mest grundet gamle programmer og Recovery Utilities, de andre har hver deres styrke/fordele.

PS. med Win7 eller Win8 bør du ikke ha "Find kædeoversigt" problemet som du skriver om her http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=168234 , med mindre du har fået noget snavs ind eller har pillet i Registry

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 08-08-13 17:48

Du kan godt blive glad for win 8 - som kan sættes til, at køre næsten som en win 7

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 08-08-13 17:59

Jeg takker jer begge to! Jeres svar er ordentlig og jeg tager det til mig. Jeg vil nu nok starte med at bruge WIN 8.
Ulempen vil jo nok være, at jeg så ingen CD-ROM har for den. Men man så må se hvor meget det betyder i sidste ende.

Denne gang accepterer jeg Eywinds svar. Jeg kan jo kun give point til en af jer.

Med venlig hilsen
Horst (Det er mit rigtige navn)

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 08-08-13 18:00

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 08-08-13 22:46

Hvis der ikke følger DVD'er med til din nye maskine med Win8, så skal der være en mulighed før at lave disse DVD'er via en applikation på maskinen, ellers bør du få oprettet en Recovery

http://www.samsung.com/dk/support/download/supportDownloadMain.do#