/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8.1 preview
Fra : o.v.n.
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 30-07-13 20:54

Hvis jeg nu ikke kan vente men gerne se fornyelserne og forbedringerne i Windows 8.1 preview, hvad så når min Windows 8 er på dansk og preview ikke er på dansk endnu?
Kan jeg hente den engelske og forvente at den kan bruges på min computer?
Bliver hele Windows 8 så på engelsk eller er det kun det nye i 8.1 som er engelsk?
Når den endelige udgave frigives, skal preview så afinstalleres og den endelige version på dansk installeres?
En hel række spørgsmål men jeg har ikke før forsøgt med engelske opdateringer til min danske Windows

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-13 21:17

Jeg kan ikke svare dig, men mener at have læst et sted: (kan ikke finde det)
Denne preview 8.1 laver 8.0 om til Engelsk.
Meget svær at få ud igen.
Om den senere kan blive til Dansk forlød der intet om. (der er jo heller ingen der har kunne prøve)
Eyvind som ikke tør.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 30-07-13 22:27
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-07-13 22:32

Linket fra katekismus svarer vist på alle dine spørgsmål

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-07-13 22:36

Uddrag fra FAQ
Hvis din nuværende version af Windows er på dansk, får du dog en engelsk version, når du henter opdateringen, ligesom dine indstillinger bliver nulstillet, og dine apps forsvinder. Programmer og filer bliver dog overført.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-13 22:53

Tak for svaret katekismus. Korrekt her er svar på alle mine spørgsmål, jeg har været inde hvor jeg kan hente ISO filen men fik ikke øje FAQ
Jeg tager endelig stilling senere, lige nu hælder jeg til at vente, selv om en dagsaktuel ISO billede burde kunne bringe computeren tilbage til i før 8,1

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-07-13 23:09

Du kan i mellemtiden lige læse lidt om forbedringerne http://blogs.msdn.com/b/microsoft_mener/archive/2013/06/27/her-er-nyhederne-i-windows-8-1.aspx

Tak for point!