/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Driverproblem Lexmark s815
Fra : miss-tk
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 24-07-13 14:25

Hej folk.
Jeg har nu den sidste time kæmpet med at få installeret min printer..

Jeg kører med windows 7 32 bit, så henter selvfølgelig driverne dertil, men når jeg vil installere siger den "Dit operativsystem er 32 bit, men denne softwarepakke understøtter kun 64 bit operativsystemer. Download 32 bit pakken, og prøv igen".

Er der ingen mulighed for at få den installeret ?

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 35 point
Dato : 24-07-13 14:34

Du burde ikke skulle installere noget som helst, Windows finder selv driveren til printeren...

Du skal blot sætte printeren til og genstarte maskinen, så burde den selv finde den driver der skal bruges.

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 24-07-13 14:50

Den finder ingenting, men har dog fundet cd'en, så nu er den vidst igang.

Godkendelse af svar
Fra : miss-tk

Dato : 24-07-13 14:50

Tak for svaret poten.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-07-13 14:52

Citat
Du burde ikke skulle installere noget som helst, Windows finder selv driveren til printeren...

Da kun hvis din pc er åben for alt - på nettet.

Har selv haft problemet med diverse programmer, selv om de er de ´rigtige´ og har ikke selv fundet løsningen, men prøv at opdater dit Framework, det kan til tider hjælpe, eventuelt hent en ældre udgave.
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=17851