/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Sommerhistorier fra det virklige liv.
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 1449 gange
300 point
Dato : 23-07-13 17:14

Heijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj friends, lad os høre en historie fra de jagtlige sommermarer og skove, hvis det ikke har noget med jagt at gøre, er det også i orden
Poing gives til bedste fortælling og for at det skal gå demokratisk til vil, der blive afstemning fra de medvirkende, om bedste indlæg.

SHV nu også med Weber gasgrill

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 23-07-13 17:18

Så for Sørensen, det begynder godt, hele to stavefejl, virkelige liv og sommermarker

SHV, skal vist have ansat en sekretær

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 23-07-13 23:43

Manden og konen sidder i haven og griller. Manden sidder og betragter sin hustru, da han pludselig udbryder : Gud, din røv er jo lige så stor som Weberen.

Konen bliver møgfornærmet og stemningen daler lidt. Som aftenen skrider frem bliver manden mere og mere opstemt.

Da de kommer i seng kan han ikke holde nallerne fra lillemor, men hun vender sig bare om og siger : Synes du ik´ det er spild af tid at tænde op i den store Weber for sådan en lille pølse.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 24-07-13 07:07

3 stavefejl - Poing er også forkert

Og 'jagtlige' står vist heller ikke i ordbogen!

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 24-07-13 07:08

Ret lige vist til vidst!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-07-13 21:51

Du tager lidt fejl dogvillestar, m.h.t. poing !! Én af de helt store jægerprofiler, som også kalder sig forfatter, skriver altid poing, så det må være rigtigt !!
Det er rigtigt, at jagtlige ikke står i nogen ordbog, men det har været almindeligt brugt, f.eks. jagtlige relationer !
Hvorfor vil du rette vist til vidst ??

Forfatteren bb1 har ligeledes skrevet:"Han troede han fes, men han romle sked Også trådte han tilbage og gled.."

Forfattere burde vide hvorledes man staver og tegnsætter - noget andet er, hvorledes vi andre dødelige gør - puh det er sgu' varmt !!!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-07-13 22:00

Mmmmjaaaa, nu er det svært, sådan lige at finde på en god og sandfærdig historie fra det virkelige liv.
OG........ så er det jo godt at vi alle kender en berømt fotograf og jæger - han fortæller nemlig en historie fra det virkelige liv. Prøv at læse den berømte jægers historie...... Jeg har selv sakset den.. Hele historien er ordret fra den berømte jæger og fotografs pen.

Citat
I aftes sad jeg og så en god film og fik lyst til kaffe. Konen var ude på kontoret i den anden af huset.
Indrømmet jeg var nok lidt for doven til selv at lave kaffen og filmen den var god. På sofabordet lå der en kuglepen og jeg halveret nu et stykke A4 papirer og skrev en besked til konen. Kan du ikke være sød at sætte noget kaffe over. Jeg rullede nu papirer sammen som en pølse og stoppede beskeden ind i kæften på Marius. Og så sende jeg Marius ud til min kone med beskeden. Lidt efter hørte jeg at hunden gø voldsom ude på kontoret. Og så kommer min kone farende ind i stuen. Og jeg få nu en skideballe over at jeg ikke selv har lavet kaffen. Det er sku ikke altid lige nemt at hold hund. Smiler

Nøøøøøj, hvor var den god..!

Mvh.
Tommy.
Med kuglegrill fra Jem & Fix

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-07-13 22:01
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-07-13 22:21

OG for det ikke skal være løgn, har jægeren og fotografen nok engang forfattet en fantastisk fortælling - Monstro den berømte jæger og fotograf har fået en hjælpende hånd fra en berømt jysk forfatter..?
Lad os læse fotografens nervepirrende og spændende historie, hvori der indgår kronvildt, grævling, buk, lange kartoffelmarker.......OG et glemt kamera

Også den historie er sakset direkte fra fotografens pen.

Læs den før din nabo.

Citat
I går aftes havde jeg en ung mand på 13 år med på bukkejagt. Vi køre ud til Sibirien som jagten hedder i den del område hvor vi har jagt på tre kartoffelmarker der 900 meter lange. Inde på naboen stykket så vi en rå og en stor kraftig buk. Lidt efter køre vi over og holder foran til indgangen statsskoven hvor vi kan se at der går fem stykke kronvildt. Og på sporet kan jeg også se en grævling uden på ca. 100 meter med kikkerten. De fem stykke kronvildt trækker ind i skoven og er nu ude for synsfelt og ud kommer der en rigtig stor Kronhjort som var i bast. Knægten gør store øjne han har aldrig før set kronvildt. Grævlingen løber nu direkte ned mod os. Og jeg beder han at stå helt stille, hvilke han lidt svær ved. Inden for få minutter har vi en grævling gående på ca. 15 meter afstand som vi har fornøjelse at kunne betragte i fem minutter. Sener kørte vi over til mosen for se efter en buk de sidste 13 minutter lige før solnedgang. Frederik skulle gå lige bag ved mig og eller forholde sig tavs og hel roligt. Da jeg vender mig om for at se efter ham kan jeg se at ham at han stå og ryster over helte kroppen. Jeg viske til ham fryser du? og han svare nej men det her så spændende det er der for at jeg ryster. Desværre havde jeg ikke noget kamera med.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-07-13 07:41

Hæ Hæ Hæ HÆ Mæh Mæh !!!

Ja, man kan sgu' godt fornemme, hvem den egentlige forfatter er, bl.a. på stavningen !!

Typisk for d'herrer, så skal en umyndig 13-årig absolut nævnes med navn - smagløst !!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-07-13 16:45

Der er nunte meget liv i de virkelige historier.
Hvaeeeeee, hvad med dig BW, har du ikke oplevet noget sjovt..? Eller Tonga..?

Kom nuuuuuuuu...... vi vil ha' morsomme sandfærdige historier, NU !!

Eller tør man håbe på et lille uddrag fra BalleHans nyeste bog, Kratfuskeren 2 - Nu med de kendte..?

Bliver denne bog bedstsælgeren over alle - og vil lykken endelig smile til forfatteren, ved at sælge dobbelt så mange Kradtfusker 2 - som Kradtpjusker 1 - hvilket så er 2 solgte bøger.
Det bliver svært - Ballehans familie bliver jo ikke større med årene.
Og som rosinen i pølseenden, vil bibliotekspengene forøges til 39,85 pro anus.

Mvh.
Tommy.
Nu skal der grilles nakkekoteletter

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 26-07-13 17:30

Hej allesammen.Her i foråret var vi en tur i københavn mig og konen,piger skal jo kigge alle butikker igennem for klæder vi var både i istedgade og nørrebro,da hun var inde i en af butikkerne kom der en af de lidt letlevende damer,jeg syntes jeg lige ville høre prisen på sådann en forestilling og syntes selvfølgelig at det er alt for dyrt og skynder mig over på den anden side af gaden for at tage mod konen der kommer ud af butikken,senere kommer vi forbi samme sted,damen står på den anden side af gaden og råber til mig, der kan du fanme se hvad du får for den pris jyde.
Der skal siges min kone tog det meget fint og skralde grinede,hun kender mig jo.
V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-07-13 09:07

Jeg kan ikke deltage i konkurrencen, jeg kan ikke give mig selv poing men, what the fuck, sagde manden, der havde udnævnt sig selv som Sugar Daddy på den lokale Beach , her er der noget at rive i
Der var engang en lille dreng der fiskede med sin far på de lokale sjællandske søer, mange undrede sig over, hvad de skulle bruge alle de fisk til, for spise dem selv, kunne de ikke
Ad snørklede veje fandt de lokale ud af, at de havde fået kongelig brev, for at fiske til hoffet, til selve Chr. d. X husholdning og siden den tid har drengen betragtet sig selv som en slags kongelig hofleverandør.
Se det var et rigtigt eventyr, snip, snap, snude, så er historien ude.

SHV, har lige marineret en køle, til kugle grillen

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 01-08-13 11:20

Kære alle

En malemester stod og manglede uddannet arbejdskraft, han kontaktede jobformidlingen.

"Vi har kun to gynækologer" lød det fra formidlingen. Mester tænkte lidt over det, det var ikke lige det han søgte og spurgte så om det var muligt at få en på prøve, det kunne godt lade sig gøre.

Næste dag ringede han igen til formidlingen og spurgte om de havde flere gynækologer, for dem kunne han godt bruge.

Damen på formidlingen blev lidt nysgerrig og ville vide, hvad det var som havde gjort udfaldet.

Jo sagde malermesteren "Ham jeg fik i går var ude ved en kunde, men kunden havde glemt at lægge en nøgle, men trods det, så fik han malet alt igennem brevsprækken"

TRD

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-08-13 18:05

12 dage er der nu gået med rengøringsmidler, grundingsolie og sort maling. Varmen har været næsten ulidelig og jeg har indkasseret så mange myggestik, som jeg aldrig tidligere har fået.
Forskellige informanter havde fortalt, at den tidligere ejers søn i flere, sammen med forskellige kriminelle venner år havde forlystet sig med kokain, hash og en temmelig stor skare nøgne yngre quinder, noget som havde bragt sindene i kog blandt de lokale - mest fordi omtalte quindelige væsner ikke ligefrem var så kønne - som måske ønsket. Sønnen skulle angiveligt have begået selvmord i sommerhuset, hvilket viste sig at være en skrøne. I en køkkenskuffe fandt vi noget i retning af 10 gram kokain eller amfetamin - som naturligvis omgående blev skyllet ud i maskinlokummet.

Stuen i sommerhuset var bemalet i hvidt og vissengrønt, og over et sofabord hængte en grøn pendel, som på mindre end tre timer gjorde mig skizofren. Nu er det vissengrønne blevet malet hvidt og lampen er udskiftet, og jeg er begyndt at se lidt lysere på situationen. Sommerhuset er næsten færdigmalet - i sort og med hvide vindues og dørpaneler. Vindskederne er blevet hvide -og nu ligner det hele noget fra Hornbæk, hvor det hele ligner hinanden.

Hytten er på 78 m2 og rummer stue, køkken, soveværelse og gæsteværelse + badeværelse.

Nu skal der knaldes et redskabskur op og der skal anlægges en terrasse på samlede 40 m2. Jeg er allerede træt på forhånd.

Til alt held ligger badestranden kun 90 meter borte - og der er fint udsyn til vandet fra sommerhuset.

I forrige uge druknede der en 55-årig lystfisker lige ud for badebroen - sådan cirka 300 meter ude. To helikoptere + to orlogsfartøjer deltog i eftersøgningen men manden blev først fundet to dage senere - i vandkanten på Askø. Tragisk er den slags - men hvorfor Fanden bruger de lokale ikke redningsvest og har monteret en dødmandsknap på påhængsmotoren?? Sløset er det - og en optakt til noget tragisk.

Når man ser en fritidsfisker dernede står han altid op, men det skyldes måske hæmorider. Komplet åndsvagt.

Nu er vi hjemme igen men rejser til Fejø på søndag - for at give projektet endnu en skalle. Sønnen bor her på matriklen, mens vi er væk. Han har det fint med ordningen og griller sammen med vennerne, så han flytter ind igen søndag eftermiddag, når vi tager afsted.

Mvh.
Tonganeseren

Træt, træt og smaddertræt.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-08-13 14:16

Er der nogle som er stemt for, at omdøbe,- folketingets sommerferie til - folketingets tvunge lukkedage - a la´SFO én

Mvh
BW

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 20-08-13 16:44

Der er sku ikke meget gang i de her virkelige historie i kære jægere.Så nu prøver jeg en næsten virkelig.Det kunne nok måske være jeres kære ven der har fortalt den.Der sidder en gammel jægere og forteller jagt historier fra Afrika,til en flok yngre jægere.Vi var på løve jagt da der pludseligt dukker en løve op lige foran og siger R-o-a-RRR!!! nu sked jeg i buksener,det er da ikke noget at sige til ,det ville vi andre også have gjort siger en af de yngre. Det var sku ikke den gang det var den gang jeg sagde R-o-a-RRR!!! sagde den gamle jægere.
V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 21-08-13 18:41

Der var engang en jæger som var meeeeeeeeeeeeeeeget ugidelig, doven og lad, han havde besluttet sig at træne sin hund op til et ræveslæb. I stedet for at gå slæbet selv, lånte han naboens invalideknallert.
Nu var der mulighed for at ryge i ro og mag, samtidig med at ræveslæbet blev udlagt og han blev slet ikke forpustet
Se det er en historie fra det virkelige liv

SHV, har lånt en portal traktor til sine juletræer.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-08-13 19:15

Og!!!!!! I dag bliver jeg 71. Jubiii . Og hvad har jeg så fået af hustruen?? En værktøjskasse med hjul mrk. Stanley + et større kontant beløb. Men om jeg må bruge den til våben på skydebanen? Næh! Den skal bruges til det værktøj som permanent skal opholde sig på Fejø og pengene skal bruges til værktøj, jeg ikke allerede har. Men jeg har alt, og derfor går kronerne til ammo.

Sådan er det bare.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-08-13 08:42

Hjerteligt tillykke med føs'dagen, kære Tonganeser - ja tiden går alt for hurtigt, jo ældre vi bliver !!

Hvis nu det kontante beløb er stort nok, kunne du f.eks. udskifte konen ?? Har du tænkt på dét ?? Hvad med en lille sød philippiner - jeg tror jeg kender en god kontaktperson, som med glæde vil hjælpe dig !!???? Men pas på med at der ikke bliver leveret en bajut, som vedkommende kontaktperson jo er specialist i

Rigtig god dag !

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 22-08-13 10:28

med dagen igår og også med dagen idag

Pænt af fruen, du ikke modtog en kost på dagen, I er trods alt på Fejø.
Har du overvejet en god brugt golfvogn, til at komme rundt med, man kan jo have mange spændende ting med i sådan en indretning, når man har beggravet golfkøllerne ved hul no. 9.
Nu er det vel luxus modellen, med ballondæk som Stanley værktøjskassen er monteret med.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-08-13 20:47

Kære BW og ØV4.
Tusinde tak for de venlige ønsker. Joh! Det går bare derudaf.
Og nej, der er ikke ballondæk på min værktøjsvogn. Der skulle åbenbart spares - skulle der. Men nu ved jeg, at de billige ballondæk har det med at tabe pusten efter kort tid, så de medfølgende nylonhjul er fremtidssikret.
En Philipens i sengen - Jeg "køber" dansk. Føj for den lede at havne i kanen sammen med en bajut.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 22-08-13 22:49

Bare det ikke er radikaldæk du skal skubbe rundt med

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-08-13 20:34

Et forsinket tillykke med fødselsdagen, Tonga. Har først læst det nu.
Som fødselsdagsgave til dig fra mig, får du hermed en historie - som oveni købet er skrevet af.... DAAAA DAAAAAA....Jagtwebmasteren - kan det blive bedre..?

Vi giver ordet til Jagtwebberen.....

Citat
Lidt uden for Prag ca. 40 km. var jeg inde i en lille jagtforening .Hvor der var billige priser på jagtudstyr.
Det var ikke fordi de havde det store udvalg, men jeg ønskede bare at købe lidt haglpatroner hvilke ikke var muligt. Selv om jeg viste gyldigt jagttegn våbentilladelse til min riffel var der ikke noget at komme efter ingen handel.

Havde jeg tænkt mig lidt bedre om, havde jeg nok tage mit våben pas med på min ferietur. :4

Uden på gaden ca. 50 meter fra forretningen var der to politibetjente i en politibil der lige var stoppede.
Her var måske en mulighed for at de ellers flinke politibetjente kunne hjælpe mig og evt. forklare mig eller butikkens indehaver lovgivningen ved køb at patroner. Men sproget Engelsk var ikke ligefrem det de havde brug mest tid på. Og ved hjælp at fagter og forklaring og ved at lade en imaginær haglbøsse på gaden Grin fik jeg gjort dem kun lidt forståelig hvad det var jeg ville købe. Sprogvanskelighederne var af sådan karakter at det var umuligt at komme videre med samtalen. Jeg fik to gode faste håndtryk og et klap på skulderen med et smil og et ønske om en forsat god ferie. Og jeg undgik heldigvis anholdelse ha ha.
GrinGrin

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-08-13 20:52

Tak -kære Kpt. Tommy.

Sprogvanskelighederne viser sig også tydeligt, nå Hæ skriver dansk. Sådan en

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-08-13 10:44

Et forsinket tillykke Tonga, fra en erfaren jæger

SHV, netop ved at pakke kufferten, jeg har udlængsel

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-08-13 11:21

Med det misbrug af det danske, hvorledes har det så ikke lydt på engelsk - vorherre bevares for et skvadderhoved og løgenhals . Hæ har sgu' ikke haft talt med polibetjente - han undgår sikkert, ligesom bb1, al kontakt med politiet, uanset hvor, p.g.a. permanent dårlig samvittighed !!!

Ænglish is mej bæst

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-08-13 19:57

Citat
SHV, netop ved at pakke kufferten, jeg har udlængsel
Hmmmmm....er det fordi Ballegaard er begyndt at skrive indlæg...læs vrøvl... på Kandu igen ?
Eller trænger du bare til at få dyppet snablen

Mvh.
"Tammy"
Jeg var til noget kaffe tam tam igår og kom til at dele bord med en homo med udpræget pige tendenser og han/hun/hen blev ved at at sige "Tammy"

Jeg tog tidligt hjem. Jeg ku' bare ik' holde det ud...Tammy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-08-13 20:03

Er du sikker på, at hun ikke sagde ta´mæ´???

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-08-13 21:16

Nu er jeg da kommet i tvivl. Godt jeg tog hjem.
Bajutter er sku' et underligt folkefærd.

Mvh.
Ta mæ

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-08-13 21:46

Jeg surfede lidt på Jagtformidlingens hjemmeside og læste et lille nødråb vedr. trykprøvning på et Beretta gevær. Ikke én har gidet at svare manden - det er ellers sjældent det sker.
Jeg tror ikke standarten på Jagtformidlingen er særlig høj.
Nu har jeg ikke et log-ind til formidlingen, og kan derfor ikke fortælle spørgeren, at omtalte Beretta er trykprøvet til 1370
Underligt, at ikke en af moderatorene oplyser spørgeren det...??????

Mvh.
Ta mæ

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-08-13 23:24

Har det måske noget at gøre med at de ikke ved det??

Lad aldrig en Bajut sidde bagerst i kanoen ned af Gudenåen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-08-13 11:43

Citat
Har det måske noget at gøre med at de ikke ved det??
Det havde jeg godt nok med i overvejelserne. Jeg tænkte bare, NAN plejer da altid at være hurtig på aftrækkeren, især når det f.eks drejer sig om trykprøvninger, stempler og fleur de lis "aftryk"

Citat
Lad aldrig en Bajut sidde bagerst i kanoen ned af Gudenåen.
Uha, det er farligt - Især, hvis man af vanvare kom til at slå en prut. Det ville Bajutten straks opfatte som en invitation til doktorlege med efterfølgende injektion mod stivkrampe

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-08-13 13:06

Jeg gad sgu' vide, om Gudenåen løber gennem Ballefranz's "jagt" eller rettere det lejede areal ?? Lille Balledoof - kunne du ikke svare på dét, så vi kan tage vore forholdsregler, hvis vi skulle lokkes på en Gudenåtur !!! Under normale omstændigheder, er det jo en fantastisk natur i det midtjyske søhøjland, men hvis Ballen huserer alt for meget i området, må der absolut tages forbehold for vrinsk og lign. - uha uha !! Hæ Hæ HÆ

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-08-13 19:16

Nu får jeg den sang fra "Drengene fra Angora" ind på nethinden.....

I en liten bot - sittar vi och kyssar
Midt på Øresund - sidder to forelsked' bøsser

En elskovsstund på Öresund
kys mig med din fuldskægsmund
Javist, min danska ven

För vi knulla ut på sundet - det' vor hemliga tradition
Vi kæler lidt og nusser blidt - och smager lidt på korven hos
verandre
Smak på korven min

Hov, hvad er nu det - der' en båd der kommer nærmer'
Se det norske flaget - der är en enlig mann i boten

Hej med dig, jeg hetter Kjell - får jeg vare med i kvell?
Ja ja naturligvis

För vi knullar ut' på sundet - det er godt at vare tre
Bäten vipper litt, vi boller blidt och ni kan tro vi får den i kanalen
i kanalen

Ja, vi knullar ut' på sundet - får jeg bappe på din orm?
Ja, guf min gren, så den bli'r ren - og hold om mig og sig jeg er
jeres krammebjørn
Vor krammebjørn

Ja, vi knullar ut' på sundet - vi har et kjæmpe homsetref
Du er så smuk, får jeg se din kuk
Det kan du tro jeg har ikke noe bukser på
Ikke nogen bukser på

Nu har vi knullat ut' på sundet - og dyrket numsegymnastik
Vi ses igjen, adjö min ven
Ja næste lørdag knullar vi på Öresund
Nok engang, nok engang

Mvh.
Tamæ

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-08-13 20:54

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-08-13 07:07

faldt også lige over den her, et referat fra en Århus jagtforening Vi har afholdt foredrag om jagt og etik ved Bent Ballegård
og for det ikke skal være helt løgen så er her et link, husk at klikke på læs mere
http://www.foredragsguiden.dk/default.asp?go=kategorier&id=37

SHV, det bliver en god dag i dag

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-08-13 08:57

Der er sgu' noget om, at århusianere er lidt dummere end resten af befolknngen - det kunne Sandhedsvidnets link tyde på !!!??????
Tænk sig at hyre BajutBendt til at holde foredrag i to stive timer !!

"Jagt behøver ikke være kedeligt. Selvom jagtloven skal overholdes" Gad vide, om Ballefranz's krybskytteven ved det ???

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-08-13 10:00

Det bliver årets sidespringer, når det gælder fåredrag

Anmod om informationer vedr. Bent Ballegaard
Dit navn:   BW
Firma/forening/organisation:MULTI-X TEAM
Postnummer:007007
Email:Vagtel@Vagtel. Pip
Telefon nummer:32321448
Din forespørgsel: Kan der med fordel anvendes hjemmelavede nummerplader, på en ulovlig Cramplet-tralier til persontransport. - Hvordan gør man sig fortjent til international berømmelse, på udenlandske hjemmesider, både med kontrafej o.m.a..- Er det dig som også har kreeret udtrykket- Kanonfotograf_ her tænkes på, om det er almen god omgang med rifler, at man peger fotografen lige ind i "sylten" med calb. 308,- model let rusten. - Kan en indhegning blive for stor til tamgedejagt, her tænker jeg på, om man du anbefaler en form for pensionist størrelse på hegningen, når man er + 66 er det noget du vil arbejde videre på i DJ, i kraft af din magtfulde position, du er jo kendt for din enorme gennemslagskraft, især når det gælder rygtedannelser og slige ting,.- Har du med held også indfanget vilde kapitalhjorte, eller æg fra disse, til dit jagtslot for egen vindnings skyld = din omgang med vagtler og agerhøns samt grundl[B]æggende biologi forståelse.- Mener du med rette, at jagtloven, almen moral og etik,- kan gradbøjes 360 grader avet om, uden det bør have konsekvenser, og hvordan f.... har du undgået disse, altså konsekvenserne indtil nu?

Ser frem til en livlig debat, på højtflyvende vagtelplan med dig
[/B]
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-08-13 11:57

og så det lange !!!!!

Ikke alene holder han fåredrag, men han er sgu' også en ulv i fåreklæder - flere bekræfter også, at lugten nærmest er som ged ??

Gud ved om han synes vore skriverier er kedelige ??

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-08-13 14:16

Kan det blive mere vanvittigt
Er der slet ingen kursusdeltagere som har overvejet at anmelde kursuslederen for bedrageri.

"Jow, selvom jagtloven skal overholdes, kan det da være meget sjovt at gå på jagt."
Jeg får helt lyst til at spørge: Hvor ved du det fra, Bent Ballegaard ?

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-08-13 18:29

Tra tra tra traaaaaaaaaaaaaaaa
http://fiskemagasinet.fiskesiden.dk/site/364/6371

SHV, sikken dejlig dag det er i dag

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-08-13 18:52

Åh ja, åh ja og endnu engang åh ja.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-08-13 19:34

Nu har naboen igen været over og drukket kaffe fra madam blå - og i mellem kopperne har naboen fået skiblet lidt dikteret løgen ned på papiret.

Beretningen er en lystfiskerhistorie - altså løgn og overdrivelser.

Den med torsken, tørkagen og automaten....hmmm.....

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-08-13 20:36

Nemlig. Baldebankeren viser her sit sande jeg. Han er sent på den og forlanger friske varer i en automat. Da han ikke får sin vilje begår han groft hærværk og generer derved utvivlsomt en masse velmenende medborgere med fiskestank og surt flødeskum. Fandeme groft . Men sådan er Ballebankeren. Bare ødelæg så meget som muligt for så mange som muligt. I øvrigt det ikke vagtelfænger KnaldBalle som selv har skrevet indlægget.

Mvh.
En meget forarget Tonganeser.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-08-13 21:24

"Under min studietid i København" ..... Ja, det skrev løgenhalsen sgu' !!!

Har han virkelig været i København, blot for at lære gavtyvestreger og tyvagtige eventyr - man må græmmes over sådan en opførsel, fy for fanden ! Tænk sig, at han har oplært helt ærlige og gode københavnere i at være uærlige !!! Ja, det er sgu' nydeligt, men egentlig ikke overraskende !!!

"Kongelig hofleverandør" ???? - Ligesom senere i hans liv, hvor han påstod, at en tidligere cykelsmed som kaldte sig "bøssemager", havde leveret en riffel til kongehuset og derfor også kunne kalde sig Kongelig Hofleverandør - løgen og opspind fra ende til anden.
Man kan kun give Tommy ret i, at lystfiskerhistorierne ret beset er løgn og latin, når man taler om Bendt Ballegård som kilde.

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-08-13 21:40

"Under min studietid i København" ..... Ja, det skrev løgenhalsen sgu' !!!

Jo, ØV! Den er squ svær at sluge. Baldeknalderen forsøger altid at fremstå som intellektuel og poet med familieaner i retning af Boganis. At han så bare er en dum malkemaskine- og kompressormontør - er så en helt anden sag.

Jeg husker, at han engang stillingsbetegnede sig som værende ingeniør. Senere viste det sig så, at han havde arbejdet som kullemper og "engineerer" (makinist) og mente derfor, at han havde ret til at kalde sig ingeniør.
Sådan en platugle.

Men stadig:
Fjolset smækker en torsk m/kage ind i en automat - og smadrer dermed en god aften for sultne sagesløse medborgere. Mage til svineri har jeg næppe hørt. Manden er jo rablende asocial.

Føj!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-08-13 08:45

Hvor har du ret, kære Tonganeser !!

Forbrydere som Stein Bagger, Klaus Riskjær Pedersen mfl., er jo rene spejderdrenge sammenlignet med bb1

Vi "normale" gode danske borgere er sgu' til grin - f.eks. bliver vi noteret for at køre uden cykellygte, hvorimod Ballen kører rundt i en hjemmelavet, ulovlig i alle henseender, "jagtvogn", uden der sker ham en skid, for nu at tale et klart sprog !! Hvor fanden går dette land efterhånden hend ???
Ad Ballenberg zu !!!

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-08-13 09:14

Jeg ser til min gru, at jeg søreme har stavet "maskinist" forkert. Det er hermed rettet. Studietid! Vor Herre bevare os. Ikke for at nedgøre faglige uddannelser, men han gik altså på maskinistskolen på Blegdamsvej i Kjøwenhavn. Som hans støtteperson beskriver det, skulle læserne gerne få det indtryk, at Balleklaskeren har tilbragt år på Københavns Universitet med dybsindige studier udi humaniora.

Mvh.
Tonganeseren
Bonderøvens bedste ven.

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 28-08-13 15:51

Tak for svaret katekismus.