/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Sommerferie i Løkken - fortsat
Fra : Franksp
Vist : 567 gange
5 point
Dato : 09-06-03 23:55

Det spørgsmål, stillede jeg i formiddags.
I løbet af "no time" var det væk fra "seneste 25". Jeg fik kun et svar, som jeg kendte i forvejen.
Jeg havde håbet på nogle "lokale" kandu-brugere, som kunne gi' mig nogle gode tips. Derfor prøver jeg igen.
Jeg henviser til det oprindelige spørgsmål her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/16751

Med venlig hilsen
Frank

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 5 point
Dato : 10-06-03 01:23

Hvor stor en radius har I tænkt jer at "forlade" løkken i? Har i bilen med? Gider I køre helt til Rold og Rebild?

Christina
..har lagt et par links til dig i det oprindelige spørgsmål.. men ikke om min hjemegn!!!!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-06-03 18:37

Hej Christina

Ja vi har bilen med. Hvis vejret bliver dårligt, kører vi nok en tur til Skagens Museum og til Jesperhus, så afstanden betyder ikke så meget.
Foreløbig tak for dine oplysninger og links. Der er nok at vælge imellem

Mvh
Frank

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 17-06-03 19:14

Tak for svaret skingur.

Kommentar
Fra : xixworld

Dato : 05-09-03 00:34

prøv at kigge her:

www.ferieguide.com

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-09-03 22:14

Tak til xixworld

Det er et godt link. Det kan jeg bruge til næste års sommerferieplanlægning.

Mvh og go' week-end

Franksp