/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nordsted1 - Feriepenge
Fra : bentjuul
Vist : 943 gange
500 point
Dato : 19-07-13 02:15

kan jeg ikke give dig, men en feriehilsen kan du få........dette er absolut ikke et spørgsmål vi får så at se om hende der du ved reagerer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-13 11:21

Der er også en feriehilsen fra mig.
Jeg har ringet til "hende der du ved" men der svares ikke, så der er nok ikke nogen hjemme.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-13 12:50

"Hende der du ved" er nok på ferie Eyvind

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 19-07-13 14:04

HVA??? Ingen feriepenge, hvordan skal jeg så komme hjem?? Her havde jeg regnet med hjælp fra din side.

Du må altså hellere brænde kirken ned end svigte mig.

Tak for jeres hilsner, i må også have en go' ferie

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-13 14:07

Kirken er brændt - du får en feriebonus så jeg forhøjer lige

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-13 14:13

Tak for svaret Nordsted1.