/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Langvarigt script
Fra : axelbjarne
Vist : 877 gange
100 point
Dato : 07-07-13 08:09

Bl.a. her på kandu.dk fryser skærmen med beskeden "Langvarigt script". Hvad skyldes det? Kører Windows 8 og Internet Explorer 10.

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-13 09:04

Citat
Det er en selv-kontrol, der faktisk også findes i Firefox. Microsoft er opmærksom på problemet og har skrevet om det her:
http://support.microsoft.com/kb/175500
Siden rummer også et lille FixIt-program, der retter eventuelle forkerte indstillinger, specielt forkerte grænser for at give fejlmeldingen.

Hvis det ikke løser problemet, kan du sætte grænsen selv:
1) Kør programmet RegEdit
2) Find nøglen HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Styles - hvis nøglen 'Styles' mangler, skal den oprettes.
3) Opret en ny DWORD-værdi "MaxScriptStatements" under denne nøgle, og sæt den til 0x01000000 for at forøge grænsen mærkbart, eller til 0xFFFFFFFF for at fjerne grænsen helt.
Jeg vedlægger et skærmskud, der viser den korrekte indstilling til at fjerne grænsen.
Prøv så igen, problemet skulle være væk nu.
Med venlig hilsen
Henrik Ræder Clausen
Komputer for alle

http://komputer.dk/forum/hjaelp-til-windows-og-programmer/internettet/langvarigt-script#comment-9924

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-07-13 16:47

Jeg kan ikke skrive 0x01000000, det er x jeg ikke kan få frem.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-07-13 16:59

hvordan har du så fået skrevet dette? 0x01000000
brug kopier og indsæt!

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-07-13 17:09

Nu har jeg brugt kopiere og indsæt...der kommer helt andre tal ud, når jeg gør det...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-07-13 17:15

Den skal stå på Hexadecimal og du skal ikke skrive 0x kun 01000000 eller ffffffff

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-07-13 17:16

Det driller da ad helvede til, og jeg har ikke rettet noget i mine indstillinger i Internet Explorer, det har i lang tid fungeret helt ok....og det er ikke alle steder, jeg får fejlmeldingen "langvarigt script". Når jeg skriver 0xffffffff, kommer den kun med 7 f'er.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-07-13 17:26

Når du højreklikker på nøglen MaxScriptStatements,
og vælger Rediger skal der være prik i Hexadecimal,
skriv 8 f'er og klik OK

Så skulle der stå 0xffffffff(4294967295)

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-07-13 18:05

Så skulle der stå 0xffffffff(4294967295)

Det gør der også, men det har desværre ikke hjulpet....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-07-13 18:52

Har du prøvet linket her?
Lidt nede på siden er en FixIt knap!

http://support.microsoft.com/kb/175500
Siden rummer også et lille FixIt-program, der retter eventuelle forkerte indstillinger, specielt forkerte grænser for at give fejlmeldingen.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-07-13 05:43

Fix programmet virker ikke for den version jeg kører skriver programmet.....

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-07-13 06:52

Der kommer følgende frem, når jeg har krydset af ved:

Vis scriptfejl i internet Explorer..

Meddelelse: Strengkonstanten er uafsluttet
Linje: 3
Tegn: 50
Kode: 0
URI: http://fynskemedieradmin.adservinginternational.com/show_campaign.php?fromjs=1&keywords=forside&adspaceid=37&campaignid=86228&bannerid=19982

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-07-13 16:43

Det er siden der er fejl på, og ikke din pc!

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 09-07-13 08:10

Tak for svaret Klaudi. Det er forsvundet - Langvarigt Script .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-07-13 16:44

velbekomme