/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
En rigtig god ide flytbart hundehegn.
Fra : kai-d
Vist : 3208 gange
300 point
Dato : 29-06-13 23:34

Skal du måske have hunden med på camping eller den skal passes og der er brug for en let flytbart hundehegn, så er her en fantastisk god ide.
Harald Nyborg har et kompostbeholder som består af 4 sider trådhegn som kan samles med strips og udbygges med alle de moduler som man ønsker, det er så let at gemme igen bare folde det sammen sig- sag. Kompostbeholderen kan ses under Harald Nyborg nr. 7381 kr. 89,50 Jem og Fix
har også haft den til samme pris.
Dette skal jo være er spørgsmål, så er det ikke en rigtig god ide, vi bruger det selv.

Mvh. Kai.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 29-06-13 23:38

God ide, men skal det ikke være under tips?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 30-06-13 00:45

I venstre side, her på siden, kan du under "Brugerservice" klikke på "skriv et tip", så kommer du hertil, hvor du kan skrive dit tip: http://www.kandu.dk/newtip.aspx?grpid=20304

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-13 08:43

kai-d

Det er da en god idé. Godt at I er glade for den løsning

Da kai-d er "almindelig bruger" kan han ikke skrive et tip, men der var jo også et spørgsmål

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 30-06-13 13:31

Netop er kun almindelig bruger, men håber mange bruger denne løsning.
Problemet har mange her i pasnings ferietiden.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-06-13 14:29

Og så skal den stakkels vovse stå i en kompost beholder? alene?? hvor længe???

Mon ikke en lang hundesnor kan gøre det samme? og give mere frihed??
og nærvær med familien???

Min lille Debbie foretrækker i hvert fald sin elastiske snor frem for indhejning...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-06-13 14:46

20 meter grønt trådhegn og nedenstående pæle
http://www.bilka.dk/hus-og-have/have-og-dyr/haveindretning/hegn/tentorpaele-til-traadhegn--groen--15-stk-/p/100014964 ville jeg foretrækker. Det kan gøres for 2-300 kr.

Ellers en rigtig god ide kai-d - hunden er mere fri end når den er tøjret med hundesnor. Man kan jo bare købe 2-3 beholdere, så har hunden fint plads, hvis pladsen er til stede på campingpladsen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-06-13 14:57

Citat
Ellers en rigtig god ide kai-d - hunden er mere fri end når den er tøjret med hundesnor. Man kan jo bare købe 2-3 beholdere, så har hunden fint plads, hvis pladsen er til stede på campingpladsen

Jeg tror også det var meningen med ideen- så kan man jo få en dejlig stor hundegård. Og sætte den tæt på familien eller sætte den rundt om familien incl. hund og spiseplads :)

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 30-06-13 15:18

Nemlig rigtigt det er meget fleksibelt (vi har12 sider) og flytbart og vi lader to af modulerne gå halvvejs ind over hinanden og lægger en lille U-formation til at holde de to stykker sammen det er så blot at flytte denne U- holder så er det blevet til en nem dør i hegnet så man ikke selv skal planke den.
Lang tøjsnor er til når hunden skal gå lange ture, ikke camping der er alt for mange stole-og bordben, den slår knuder på sig selv.
Så er hunden nemlig i en stor kompostbeholder og alle er glade

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 300 point
Dato : 30-06-13 18:13

kai-d

Jeg synes stadig, det er en god idé.

Hvis hunden skal passes et andet sted med have, så følger hundegården med

En hund bundet til en snor i haven medfører ofte at hunden vikler sig ind i buske og træer, hvis snoren er lang nok. Så er der jo også lige stole/bordben, men så får hunden jo et kærligt klap "nu skal jeg befri dig" , men så får hunden jo også "nærvær"

Som kai-d også skrev

kompostbeholder som består af 4 sider trådhegn som kan samles med strips og udbygges med alle de moduler som man ønsker, det er så let at gemme igen bare folde det sammen sig- sag.

Så der er ikke tale om en lille kompostbeholder, men en transportabel hundegård, som kan bygges efter den størrelse, som der er behov for.

Så den "indhejning vil jeg da foretrække fremfor en snor.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 01-07-13 12:23

Tak for svaret ans.
Håber at mange kunne bruge ideen,
Mvh. Kai.