/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Garmin Nuvi 760 kort update
Fra : bhermann
Vist : 879 gange
100 point
Dato : 29-06-13 13:14

Skal opdatere kort og har problemer hver gang - virkleig brug for noget hjælp

Blev ledt til et program der hedder Garmin Express - som godt vil installere mine opdateringer - men kun Tyskland, fordi det åbenbart var det eneste jeg installerede sidste gang.

Men nu vil jeg have hele Europa.

Så hvad gør jeg? Findes der ikke et andet Garmin program end Express? Synes jeg brugte noget Garmin Map Installer sidste gang.....

Har noget der hedder Garmin Mapinstall på PCen, hvor man kan vælge dele af Europa og installere - men det program lever af, at de nye kort er overført til PCen - og det kan Garmin Expres kun klare for Tyskland.

Aaarrrghhh bliver så eddike ond hver gang jeg skal i Garmin mode, synes det er noget møg - er der nogen herinde, der har knækket Garmin koden?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-06-13 14:15

Jeg er desværre ikke til megen trøst. Har selv brug for trøst.
Derfor vil jeg gerne være med på en "lytter".

Har selv en Garmin Nuvi 1340. Vel den simpleste,af alle Garmins. Alligevel er det sjældent jeg bruger den,for når jeg prøver,er jeg hurtigt til fare for mine omgivelser.

Jeg har spurgt både her og der. Bl.a.:
http://www.gpsies.com/convert.do
http://www.gpsforalle.dk/
https://my.garmin.com
Jeg fatter ikke en dyt.Det overgår simpelthen min intelligens. Jeg har justeret den,efter alle kunstens regler. Alligevel holder man lige pludseligt,ved en markvej. Og kan ikke komme videre.

Simulere man en rute (GPS slået fra) virker det helt anderledes,når den monteres i bilen.

M.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-06-13 17:09
Kommentar
Fra : niss45

Dato : 29-06-13 18:26

Prøv at kigge her, der er de programmer som kan bruges, ellers spørg i deres forum.

http://garmin-user.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5005

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-06-13 21:02
Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 29-06-13 21:59

A L D R I G mere Garmin.

De har en support side, hvor der ingen hjælp er at hente, og jeg havde købt noget af det dyre Garmin grej, ikke endgang Fona kunne hjælpe med at få det til at virke, selv om de påstod at de havde Garmin Expert, så jeg fik alle pengene retur, og omsatte dem straks til en TOM TOM der når den første gang har været tilsluttet ens PC, fremover selv kobler op, og så er det bare at vælge opdater, og så køre det af sig selv.

Det var ikke svar på dit spørgsmål, men alle der ikke har en udvidet forstand ud i GPS udstyr, bliver hægtet af, ved køb af Garmin.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 30-06-13 11:27

Ak ja. Min gamle Garmin 760, fungerer fuldt ud tilfredsstillende. Alle opdateringer virker og installeres uden problemer, dog er hukommelsen ikke så stor, så man skal prioritere de regioner man vil have ind - eller lægge opdateringen ind på udvidet brik.

Jeg er dog også registreret med mine produkter hos Garmin og bruger ikke kopivarer mv.

Annuller spørgsmålet
Fra : bhermann

Dato : 14-09-13 17:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål