/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sikkerhedsopdatering Service Pack 1-pakk
Fra : marken84
Vist : 631 gange
500 point
Dato : 29-06-13 00:36

Hvorledes kan det mon være Windows konstant vil opdatere denne fil?
Den bliver opdateret og forlanges så opdateret igen og igen...

Sikkerhedsopdatering til den videredistribuerbare Sikkerhedsopdatering Service Pack 1-pakke (KB2538242)

Overførselsstørrelse: 2.6 MB

Du skal muligvis genstarte computeren, for at denne opdatering træder i kraft.

Opdateringstype: Vigtig

Der er blevet identificeret et sikkerhedsproblem, der kan føre til sårbarheder i forbindelse med MFC og DLL'er, fordi MFC ikke angiver den fulde sti til system-/localizerings-DLL'er. Du kan beskytte computeren ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Når du har installeret denne opdatering, skal du muligvis genstarte computeren.

Flere oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=216804

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 260 point
Dato : 29-06-13 00:45

Muligvis fordi opdateringen fejler igen, og aldrig bliver installeret korrekt.

Flere har oplevet dette og det anbefales at selv hente opdateringen og installere den manuelt.
Dette her skulle være det rigtige link hvorfra du kan hente opdateringen selv.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=26347

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-06-13 10:43

Det ser ud til det er til en engelsk udgave, mit system kører jo på dansk...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-06-13 21:36

Citat
Flere har oplevet dette og det anbefales at selv hente opdateringen og installere den manuelt.
Dette her skulle være det rigtige link hvorfra du kan hente opdateringen selv.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=26347

Det pudsige er at det ser ud til den er installeret korrekt op til flere gange på samme dato og også dagen før o.s.v....

4 gange den 28.6 - 2 gange den 29.6 og 3 gange den 30.6 og den står STADIG som en "vigitg opdatering"! Det er da ganske uholdbart - jeg er nu holdt med at opdatere den manuelt...

Godkendelse af svar
Fra : marken84

Dato : 01-07-13 10:22

Tak for svaret katekismus.

jeg fandt en løsning via TuneUp Utilities 2013 - det kunne åbenbart gøre en forskel.

Jeg giver dig points. Du er den eneste der har prøvet at hjælpe og points er jo tabt under alle omstændigheder og det der med bare at annullere, det går jeg absolut ikke ind for.

Tak for forsøget og god sommer.