/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
De såkaldte "Ghettoer" i Danmark
Fra : toor
Vist : 507 gange
50 point
Dato : 21-06-13 15:02

A :
Hvad er formålet med at "udnævne" visse boligområder i Danmark til såkaldte "Ghettoer" ?

B :
Hvor mange såkaldte "Ghettoer" er der lige nu i Danmark ?

C :
Hvad hedder de såkaldte "Ghettoer" og hvor i Danmark er de placeret ?

D :
Kender du selv en såkaldt "Ghetto" ?

E :
Hvad skal man gøre for at et boligområde IKKE bliver "udnævnt" til en såkaldt "Ghetto" ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-06-13 15:10

A :
Hvad er formålet med at stille alle disse spørgsmål?

B :
Hvor mange spørgsmål skal vi bombarderes af inden du stopper?

C :
Hvad hedder du egentlig spørge Jørn Flemming Helveg Rudolf eller måske Peter Theisen?

D :
Kender du selv et såkaldt fornuftigt spørgsmål?

E :
Hvad skal man gøre for at du stopper med at spamme Kandu?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 21-06-13 15:18

Jeg hælder nok mest til Jørn Flemming Helveg Rudolf der er flere lighedspunkter i de fremkone spørgsmål der indikerer det...

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-06-13 15:59

Formålet med at udnævne områder til ghettoer, er at fokusere den sociale indsats på disse områder.

Der er en liste af ghettoer her:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-69274627:se-listen-nu-har-danmark-34-ghettoer.html

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 21-06-13 18:33

hvis vi ikke var sådan nogen pattebørn så var der ingen ghettoer

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-06-13 21:25

Citat
Hvad er formålet med at "udnævne" visse boligområder i Danmark til såkaldte "Ghettoer" ?
De "såkaldte ghettoer hedder ghettoer - fordi de er ghettoer.

Hvad skulle ghettoerne ellers kaldes..?
Vi kunne jo også kalde ghettoerne for Edens Have - men det ændrer jo ikke på klientel sammensætningen , det er stadig det samme.
Så jo, ghetto er det rigtige navn.

En pastaret i ghettoen kaldes spaghetto

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-07-13 08:58

Toor

Her er den officielle definition på navnet ghetto:http://www.denstoredanske.dk/Sprog,_religion_og_filosofi/Religion_og_mystik/J%C3%B8dedommen/ghetto?highlight=ghetto

Så læs, lær og bliv klogere !!!

ØV4