/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Johan Julius Penther konfirm
Fra : 2601
Vist : 798 gange
400 point
Dato : 17-06-13 14:25

Jeg har i lang tid søgt efter hvor Johan Julius Penther bliver konfirmeret henne. Han er søn af Frederik Carl Penther og Frederikke Emillie Laurine f. Hansen.

Han bliver født 18. dec. 1872 i Nakskov sogn i Lollands Nørre herred, Maribo amt og døbt 30. juni 1873 i Skt. Nikolaj Kirke, Nakskov sogn i Lollands Nørre herred, Maribo amt.

Han skulle være konfirmeret ca. 1886-1887, men jeg kan ikke finde ham. Familien flytter1892 til København, men da er faderen død abt 1892. Ham har jeg heller ikke fundet død. Nogle af børnene bor hos deres moster i Sakskøbing, Maribo Amt, men her har jeg heller ikke fundet Johan Julius Penther konfirmeret.

Nogle der kender til ham??

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-06-13 15:55

Jeg må med beklagelse meddele Dem at de har overset Nakskov Nikolaj 1885-1891 opslag 8
Disse har du nok:
Ida Lydia 9 nov 1880 Nakskov Nikolaj
Christine Elise 12 juni 1878 Nakskov Nikolaj
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 17-06-13 17:28

Til pallebhansen

Først tak for din hjælp.

Nu ved jeg ikke om du mener om jeg har disse to personers konfirmationer for så er svaret nej.

Eller mener du om jeg har disse to personer for så er svaret ja. Frederik og Frederikke fik ialt 12 børn hvoraf de to døde få dage gamle. Jeg har alle hans børn, men det er Johan Julius Penther konfirmation jeg leder efter.

Med venlig hilsen.

Accepteret svar
Fra : jyttemor

Modtaget 400 point
Dato : 17-06-13 17:56

Hej Johan Julius Penter er konfirmeret Nakskov 1885-1891 opslag 8 nr 9 den 1 april 1887
Hilsen Jytte

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 17-06-13 18:01

Hej jyttemor.

Du skal have mange tak for din hjælp. Nu har jeg i over et par år søgt efter ham så du kan tro at jeg er glad.

Med venlig hilsen.