/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
yieldmanager.com
Fra : yearhouse
Vist : 366 gange
200 point
Dato : 17-06-13 08:57

Jeg er blevet angrebet af ovenstående.
Den vil jeg dælme gerne af med. Jeg har kørt AntiMailware i fejlsikret tilstand. Ccleaner. Jeg kan ikke sige farvel til den.
Håber der er en klog Kandu, der kender dens skrammel så den kan komme ud fra min Windows 8....Helst gratis.

Mange hilsner
TOM

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 210 point
Dato : 17-06-13 09:07
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-06-13 09:07

Fjern Ad.yieldmanager cookie og pop-ups (Removal Guide)

Ad.yieldmanager er en tracking cookie , som bliver brugt af reklame selskaber til brugergodkendelse, bruger tracking, og opretholdelse af brugerspecifikke oplysninger (præferencer, elektronisk indkøbskurv, osv.).
Cookies er små filer, som websteder anbringer på din computer hard diskdrev, når du første gang besøger. Tænk på en cookie som et id-kort, der er entydigt din. Dens opgave er at underrette websted, når du har returneret. Selv om det er muligt at misbruge en cookie i tilfælde, hvor der er personoplysninger i den, Ad.yieldmanager cookies i sig selv er ikke ondskabsfuld .

Nogle lyssky reklame platforme bruger Ad.yieldmanager cookie til at spore brugere på forskellige hjemmesider, og vise popup-annoncer fra deres platform inden Internet Explorer, Firefox og Google Chrome. Mens Ad.yieldmanager ikke er ansvarlig for disse pop-up-reklamer, en masse af brugere knytte Ad.yieldmanager cookies med disse uønskede adware. De Ad.yieldmanager popup-annoncer sker uanset browser eller søgemaskine, og hvis du ser annoncer fra Ad.yieldmanager.com når du laver en Google-søgning eller besøger en hjemmeside, så din computer kan være inficeret med Pihar, Tracur, ZeroAccess / Sirefef rootkit, adware eller et potentielt uønsket program. Denne infektion er designet specielt til at tjene penge . Det genererer webtrafik, indsamler salgsemner for andre tvivlsomme hjemmesider, og vil vise reklamer og sponsorerede links i din web browser. Ad.yieldmanager virus fordeles gennem flere midler. Ondsindede websteder, eller legitime hjemmesider, der er blevet kompromitteret, kan falde denne trojan på en kompromitteret computer. Dette drive-by-download sker ofte skjulte. En anden metode, der anvendes til at udbrede denne type malware er spam e-mail, der indeholder inficerede vedhæftede filer eller links til ondsindede websteder. Truslen kan også hentes manuelt ved at narre brugeren til at tro, at de er ved at installere et nyttigt stykke software. Ad.yieldmanager virus er også udbredt på peer-to-peer-fildeling websites og er ofte pakket med piratkopieret eller ulovligt erhvervede software.

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 17-06-13 14:27

Tak for svaret marken84. Det var perfekt.