/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Frihedsmuseets nye koncept
Fra : toor
Vist : 596 gange
60 point
Dato : 11-06-13 17:23

Skal Frihedsmuseet kun være "en mindestue" - Eller skal museet "tage alle ting med" ?

Se debatoplæg her:
http://www.dr.dk/DR2/deadline2230/deadline.htm#/82418

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-06-13 22:19

De skal holde sig til det, som det er oprettet til, og intet andet.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-06-13 22:20

Jeg mener så absolut, at frihedsmuseet skal bevares i den ånd det blev opført i.

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 60 point
Dato : 11-06-13 22:29

Hvis de ønskede tilføjelser præsenteres under konceptet: "Hvad var frihedskæmperne oppe imod" og helst i en nabobygning, så giver det god mening, at tage de andre ting med.
Uden frihedskæmperne var Danmark aldrig accepteret som værende en del af "De Allierede"

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 12-06-13 00:23

Det er da dansk kultur, selvfølgelig skal det bevares, hvad tænker man dog på.

Kommentar
Fra : toor

Dato : 12-06-13 10:20

Tanker om Frihedsmuseets fremtid ...

- Samt en historisk gennemgang af museets aktiviteter og stil

Er kommet der virkelig MEGET - Både som barn og som voksen. Har "slæbt" vore børn med også ...

http://natmus.dk/nyhedsoversigt/nyhed/article/frihedsmuseets-fremtid/

Kommentar
Fra : toor

Dato : 13-06-13 17:08

Nye bud ?

Godkendelse af svar
Fra : toor

Dato : 13-06-13 21:04

Tak for svaret hjkofoed.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 14-06-13 04:42

Jeg bukker og takker beæret.