/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Live Mail 2012
Fra : ppk
Vist : 347 gange
300 point
Dato : 11-06-13 16:44

Hej

Kan det være rigtigt, at man ikke kan se de mail man har sendt ? og man kan heller ikke se slettede mails, så man kan fortryde hvis det var.

Har lige tjekket på en anden maskine med Windows Live Mail 2010, der kan man godt se disse mapper !

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-06-13 16:51

Citat
Kan det være rigtigt, at man ikke kan se de mail man har sendt ?

Nej det kan det selvfølgelig ikke!

Du kunne jo prøve at installere programmet igen, der er sikkert gået noget tabt undervejs...

Accepteret svar
Fra : EiHaBr

Modtaget 300 point
Dato : 12-06-13 00:29

Hej. I min Windows live mail fra 2011, er der ude til venstre en linie der hedder Filtre, kender du den. Man trykker på den lille trekant og derefter på skruenøglen, så kan man vælge hvad der skal vises ved at vinge af.

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 12-06-13 14:05

Tak for svaret EiHaBr.