/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hjemmeside hvor jeg finder steder?
Fra : Jensen232
Vist : 368 gange
20 point
Dato : 05-06-13 22:28

Hejsa derude.

Jeg står i den situation at jeg snart skal flytte hjemmefra og til københavn. Jeg vil derfor høre om der findes et sted, hvor man kan finde en oversigt over hvad det københavnske natteliv kan tilbyde? Ved godt facebook findes, men vil gerne prøve nogle andre steder, end de to-tre steder jeg kender i forvejen.

I samme åndedrag tager jeg også gerne imod tips, til hvor man kan erhverve sig lidt lir til hjemmebaren? Vil jo gerne være lidt forberedt, når jeg får lidt gæster.

Ser frem til lidt inputs

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-06-13 22:42
Kommentar
Fra : daniel91

Dato : 05-06-13 23:03

Hejsa kommende københavner :)

Du er kommet til det helt rette sted, med det spørgsmål. Jeg har nemlig selv stået i selv samme situation da jeg flyttede til Østerbro. Jeg elsker selv at gå i byen hver evig eneste weekend, og det er ikke altid jeg er i det samme festhumør hver gang, og så er det dejligt at jeg har fundet http://partyin.dk/koebenhavn - det er en eventoversigt, hvor du med sikkerhed kan holde dig opdateret. Det gør jeg i hvert fald - der er lidt for en hver smag.

- velkommen til hovedstaden :)

Kommentar
Fra : Jensen232

Dato : 06-06-13 10:39

Bentjuul: tak for dit hurtige svar, men er ikke så vild med aok.dk, da det er en smule uoverskuelig og har ikke en decideret oversigt over hvilke steder der findes..

Daniel91: www.partyin.dk er da helt forrygende på det punkt, og faldt da også lige over deres webshop fyldt med barudstyr. Det er jo perfekt!! Har da også fundet min første investering: http://partyin.dk/barudstyr/kander/mini-fadolsanlaeg.html - Så er jeg da helt sikkert klar til indflytterfesten

/J

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-06-13 15:42
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-06-13 15:55

Når du så trænger til frisk luft ovenpå alle byturene http://www.gaaentur.dk/gaaentur.dk/Forside.html