/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Weber Q 200 kulgrill
Fra : jensviggo
Vist : 761 gange
10 point
Dato : 04-06-13 05:53

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-06-13 08:42

?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-06-13 08:58

Beviset på hvad?

Som før nævnt!

Citat
Tak for din henvendelse.
Weber har ikke en kuglegrill der hedder Q200 kulgrill. Men vi har en gasgrill der hedder Q200.

God sommer og grillsæson.

Med venlig hilsen / Best regards

Tina Munk Andersen
Costumer Service Consultant

Weber-Stephen Nordic
Bøgildsmindevej 23
DK-9400 Nørresundby
Phone      (+45) 99 36 30 10

Fax      (+45) 99 36 30 19
Mail      TMAndersen@weberstephen.dk

Site      www.weberklubben.dk
www.webergrill.dk

________________________________________
CONFIDENTIALITY NOTE: This Weber-Stephen Products Company e-mail is intended only for the use of the individual or entity to which it is addressed and may contain information that is privileged, confidential and exempt from disclosure under applicable law. If the reader of this e-mail message is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivery of the message to the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination, distribution or copying of this communication is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify us immediately by e-mail at legal@weberstephen.com and also indicate the sender's name. Thank you.
________________________________________

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 05-06-13 07:57

Jeg har en Weber CHAR 200 kulgrill

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-06-13 08:12

Hvor står det?

Firmaet som fremstiller og sælger Weber Grill har ikke en sådan grill -

læs svaret fra:

Weber-Stephen Nordic
Bøgildsmindevej 23
DK-9400 Nørresundby
Phone (+45) 99 36 30 10

Fax (+45) 99 36 30 19
Mail TMAndersen@weberstephen.dk

Site www.weberklubben.dk
www.webergrill.dk

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 05-06-13 08:29

info@weber?stephen.dk (info@weberstephen.dk)Føj til kontakter 04-06-2013
Til: jens kristiansen

Hej Jens Viggo,

Det ligner en Weber CharQ, som er udgået for nogle år siden.
Vi har desværre ikke denne model mere på vores lager, men hvis du skriver hvilken del det er du mangler, så kan jeg undersøge om den kan skaffes hjem.

Med venlig hilsen / Best regards

Tina Munk Andersen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-06-13 09:01

Citat
Weber CharQ

Ja, men ikke Q200

Ingen har betvivlet at det var en Weber...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 05-06-13 09:43

Vi kommer ikke videre, men jeg er alligevel glad for min Weber uanset hvad

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-06-13 09:56

Citat
Vi kommer ikke videre, men jeg er alligevel glad for min Weber uanset hvad

Næ, for at indrømme man har taget fejl - det er dog noget af det værste man kan komme ud for...

Kan du have en rigtig god Grundlovsdag

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-06-13 10:02

Sad lige og filosoferede over navnet på grillen...

I øvrigt siger jo navnet også det er en kulgrill - Char=Kul i Q serien

Q serien har så også nogle med gas som er nummererede Q 100 og mange andre...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 05-06-13 14:39

Ja det er rigtigt masser af gasgrill, men osse masser af kulkuglegrill, kulkuglegrill, jeg tror nok vi er ved at være enige, eller hvad

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-06-13 14:50

Citat
jeg tror nok vi er ved at være enige, eller hvad

Det kan du jo kun helt og alene afgøre

Jeg siger jo du har ikke en Weber Q 200 kulgrill da en sådan findes ikke
og du erkender at du har en Weber CHAR 200 kulgrill

Så er den vel ikke længere end du må bide i det sure æble og indrømme at du tog fejl/skrev forkert eller hvad du helst vil kalde det...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 06-06-13 08:24

Kald det hvad du vil

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 06-06-13 08:25

Hvad for en grill har du mon?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-06-13 09:46

Citat
Kald det hvad du vil

NÅÅÅEEEE Er han blevet tøsefornærmet fordi han ikke har ret?

Citat
Hvad for en grill har du mon?

Jeg har tilfældigvis en Q 200 Gasgrill - som jeg ikke har lyst til at kalde for andet en det den er...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 06-06-13 17:00

og jeg har en Q200 kulgrill

Annuller spørgsmålet
Fra : jensviggo

Dato : 06-06-13 17:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål