/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word - tmp-fil gendannes
Fra : BerndJ
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 03-06-13 22:13

Min Word er indstillet til at gemme det dokument jeg arbejder med hvert minut. Mens jeg var i gang med at arbejde med et Worddokument "kom nogen til" at lukke for den bærbare UDEN at gemme eller lukke ned for Word. Kan Worddokumentet, som er "væk" genfindes / genskabes?? Hvordan?? (Word 2007).

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-06-13 23:36

prøv at skrive filnavnet i Start - Søg i alle filer og programmer...

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 03-06-13 23:49

Start - Søg i alle filer og programmer ... gav desværre intet resultat. Er der andre forslag / muligheder??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-06-13 00:03

Citat
Min Word er indstillet til at gemme det dokument jeg arbejder med hvert minut.

Den funktion virker tilsyneladende ikke - hvis du da i øvrigt har givet dokumentet et navn til at starte med?

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 04-06-13 00:17

Jo .?.?. dokumentet har fået et navn fra starten af (notater_3_juni) og blev sidst gemt kl. 12.40. På "bundlinjen" blinker hvert minut at Word gemmer. Da pc'en bliver afbrudt kl. 18 er kun den manuelle "gem" gennemført, og alt hvad jeg har skrevet siden kl. 12.40 er væk. Jeg kontrollerer om funktionen "Gem" hvert minut er slået til ... og det er den. Har afprøvet denne funktion sidenhen med et andet dokument ... og det virker.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-06-13 00:23

Citat
og blev sidst gemt kl. 12.40

alt hvad jeg har skrevet siden kl. 12.40 er væk

Har afprøvet denne funktion sidenhen med et andet dokument ... og det virker.

JOW! Jeg skal da love for det virker

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 04-06-13 07:49

Prøv lige og se om ikke denne her fra MS kan hjælpe dig.
http://support.microsoft.com/kb/827099/da

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-13 20:44

Der var vist noget med tilførsel af et $ tegn til den gemte backupfil en gang, men om det også gælder i dag ved jeg ikke.

Et frmtidigt godt råd, er at gemme undervejs på denne måde.

gem sådan eks.

abc.doc
abc1.doc
abc2.doc

så har du altid en udgave at vende tilbage til.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-13 20:51

Prøv inde i word under hjælp > microsoft word hjælp
skriv > gendannelsesfilen søg
Sår får du en masse hjælp om at gendanne den tabte fil.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 05-06-13 10:40

Tak for svaret webnoob.