/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Forslag efterlyses
Fra : BerndJ
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 31-05-13 23:00

Vil gerne anskaffe en printer (ikke til foto-print), men den MÅ IKKE FYLDE særlig meget, skal være så lille som muligt, gerne i "flad" design ... pris og mærke underordnet (gerne laserprinter ... men er de ikke allesammen meget store ???). Forslag ønskes - på forhånd tak!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-13 23:51

Citat
gerne laserprinter ... men er de ikke allesammen meget store ?
nej men de er ikke så flade som de små blækprintere, laserprintere er dyrere i indkøb men billigere i brug, her er en som er lidt over 30 cm høj, er det fladt nok?
http://www.proshop.dk/Printer/Samsung-CLP-365-2401270.html
mit eget print behov dækkes fint med blækprinter fra HP, jeg foretrækker blæk og vil ikke have en laserprinter

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 01-06-13 08:04

Canon IP 100
Rigtig god printer, og jeg tror ikke du kan finde en der er mindre (til A4 papir)
Bemærk den leveres med og uden batteri. Skal du kun bruge den derhjemme, skal du blot købe den, uden batteri Ca. Kr. 1100,00-1200,00

Kender en der har den. og er kun tilfreds med den. Jeg overvejer at købe en, bla. pga størrelsen.

MVH