/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kalender/ Højtider
Fra : mig-selv
Vist : 321 gange
10 point
Dato : 29-05-13 20:57

Er det ikke snart på tide at kandu får en lille 'altertavle' med dagens begivenheder/ helligdage på, op herinde.

Syntes sg_u jeg misser, en masse af både det ene og andet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-05-13 22:24

Citat
Syntes sg_u jeg misser, en masse af både det ene og andet.

Det kan man da vist kun give dig ret i...

Spørgsmål
- Ubesvarede   12
- Besvarede   72
- Annullerede   19
- Slettede   0
Ialt   103

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-05-13 21:01

Tja: hvis du syntes de virkeligt er besvaret med et acceptabelt SVAR, så pjat du bare videre herinde.
Og der er sikkert også et par TIPS mellem dem, som bare er udløbet.

Og så var det egentligt til ejeren af dette Forum, at spørgsmålet var rettet.

Men nu kan du så blive smidt på min liste over bruger, som jeg godt kan undvære svar fra, jeg kan se at jeg ligger på din liste.
Selv tak.

Annuller spørgsmålet
Fra : mig-selv

Dato : 09-06-13 01:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
og marken er mejet