/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon Pixma MG5300
Fra : Svenne51
Vist : 384 gange
140 point
Dato : 23-05-13 11:41

Hej. Jeg har en relativ ny printer, en helt ny Router (Jensen AG3000VG1), og min PC er også ny (Toshiba Satellite). Min printer havde ingen problemer med at finde den gamle router og virkede perfekt, men kan ikke se den nye. Den finder et oprettelsespunkt, som hedder noget helt andet end det rigtige som er "AirLinkOE797C". Jeg trykker på nulstillerknappen på routeren indtil den blinker hektisk, gør, som printer og installations-programmet siger, men kan ikke oprette forbindelse. Der er ca 2,5 m. mellem enhederne (printer, PC, router) ?? Jeg kan kun installere den via USB, og det er jo lidt træls. Min PC har fin kontakt med routeren. Jeg bruger Windows 8. Håber I kan hjælpe, for jeg har forgæves prøvet Jensen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-05-13 16:57

Har du prøvet at afinstallere printeren,drivere og programmer til den og så genstart og installere det hele igen.

Der er de nyeste drivere her http://www.canon.dk/Support/System/Search.aspx?TcmUri=tcm:81-856888&SearchType=3

Kommentar
Fra : Svenne51

Dato : 23-05-13 17:02

Hej Bent(?), jo, jeg har været det hele igennem, men jeg prøver igen (igen) med dit link. Ta for hjælpen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-05-13 20:52

Har du prøvet: (jeg ved ikke om den er mage til min canon MG5250)

Start printer
Vip skærmen op
Brug pilen i ringen ? så du ser opsætning
Tryk på tasten ud for opsætning
Vælg vejledningen trådløs med >
Så skulle du kunne finde din printer og evt. taste koden ind.
Derefter kan din installations CD finde og installere printeren.

Kommentar
Fra : Svenne51

Dato : 24-05-13 21:46

Hej Eyvind, det har jeg været igennem . flere gange, men tak